Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Jak to jest w końcu z tymi piratami ?

Domyślnie Jak to jest w końcu z tymi piratami ?

Powiedzcie mi w końcu jak to jest z piratami można je posiadać czy nie powiedzmy mam pirata pobranego z rapida mam system legalny nie udostępniam pliku ale mam jego kopię na dysku .Odpowiadam prawnie ?

Bo mój znajomy mówi że jak korzystam tylko dla siebie to nawet prawa zbytnio nie łamię ponieważ tu cytat z jakiejś ustawy "użytkownik nie ma obowiązku sprawdzania legalności posiadanego oprogramowania " trochę to zagmatwane i moim zdaniem bez sensu

i jeszcze jedno jakie są szansę że "smutni panowie " przyjdą do mnie do chaty ?

ps wiem że takich tematów było tysiące ale jestem początkujący jeśli możecie pomóżcie
    Ostatnio edytowane przez dodoxx6 ; 19-01-2012 o 11:00 Powód: literówka

Domyślnie

Jeśli posiadasz oryginalną wersję to posiadanie kopi swojej własności nie jest przestępstwem.
    This comment requires further study.

Domyślnie

A jeśli takowej oryginalnej kopi nie posiadam właśnie ? Jak są mi w stanie udowodnić że tak owej kopi nigdy nie miałem i np nie porysowała mi się albo uległa zniszczeniu w inny sposób przecież chyba żaden człowiek nie trzyma każdego paragonu z każdego programu który kupił

Czy ktoś ma prawo tego wymagać ?

Dawni Moderatorzy

Domyślnie

W tym wypadku to Ty będziesz musiał udowodnić że nie są to piraty Wszystko jest ładnie opisane w ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz w kodeksie karnym. Wyciąg z ustaw masz np. na tej stronie - http://www.madeinpomorskie.pl/articl...zestepstwo.htm , nie chce mi się tego przeklejać. Zamiast słuchać rad niedoinformowanego kolegi lepiej zainteresuj się true cryptem i szyfrowaniem dysków ;p

Domyślnie

trochę po nie w czasie, ale też wrzucę swoje trzy grosze