Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Problem - Keylogger - proszę o pomoc!

Użytkownik Avatar Loczuch

Domyślnie Problem - Keylogger - proszę o pomoc!

Witam!
    W pisaniu Keylogger'ów jestem ZUPEŁNIE zielony, także zwracam się z tym do was. Potrzebuje Keylogger abym mógł "kontrolować" i widzieć co dana osoba robi w tym momencie. Czy jest coś takiego w ogóle możliwe?! Chcę komuś (nienawidze tej osoby) wysłać coś tak mocnego, abym mógł centralnie z domu widzieć , i kontrolować jego komputer. Nienawidze go, i proszę o pomoc. Nie dysponuje żadnymi pieniędzmi, lecz moge dać "najlepszą odpowiedź" . Nie, no żartuje. Ale naprawde potrzebuje ten program. Jeszcze raz... chcę kontrolować, i widzieć co ta osoba robi. Czy jest może do tego jakiś inny program? Jeżeli jest, proszę o jak najszybszą odpowiedź. Jak juz mówiłem , jestem zielony, więc proszę nie pisać jakimś "marsjańskim" językiem, ale prostymi słowami. Po szczegółowe informacje, co i jak, proszę pisać w opowiedziach tego tematu.

Z gory WIELKIE dzięki.
    Ostatnio edytowane przez Vandervir ; 03-01-2012 o 08:55

Użytkownik

Domyślnie

Jeśli chcesz to podaj gg to mogę ci coś takiego ci udostępnić mam napisanego keylogera z funkcja wysyłania logow na maila , oraz robienia screenów co 2 min

Użytkownik Avatar Loczuch

Domyślnie

Hmm... Dzieki, ale czy nie dało by się jakoś kontrolować jego komputer. W sęsie, nawet najprostrze komendy, czyli aby komputer się wyłączył... Tutaj gg, ale ostrzegam, że bardzo żadko bywam: 40212049

Domyślnie

Tona błędów, widać, że gimbaza... Ehh... Do tego spamer.
    To, o czym mówisz to trojan, a nie keylogger. Naucz się podstawowych pojęć. Keylogger wysyła wciśnięte klawisze z klawiatury i myszku.
    Pomogę w zdobyciu hasła do Facebooka. Pisać na PW.

Domyślnie

Ja kiedyś słyszałem o czymś takim jak frankensthein trojan,nie wiem ile w tym prawdy,ale podobno można nawet kontrolować jego myszke grzebać na jego oczach w pc itp

Domyślnie