Poka wyniki od 1 do 12 z 12

Temat: Jak wej do innego komputera, bdcego w tej samej sieci - Please, pomcie !

Domylnie Jak wej do innego komputera, bdcego w tej samej sieci - Please, pomcie !

Cze wszystkim,
    Przypuszczalnie takich tematw byo ju tysic, moe i nadal gdzie s. Za co z gry bardzo przepraszam, ucz si posugiwa forum

Sprawa jest nastpujca, potrzebuj koniecznie "odwiedzi" komputer, ktry znajduje si w tej samej sieci wifi.
    Dokadnie chodzi o ssiada ktry najprawdopodobniej (na 95%) otwiera wszystkim listy (ca poczt) robi zdjcia i archiwizuje je w swoim komputerze. Informacja jest wiarygodna, natomiast ze znikajc poczt, borykamy si ju od ponad roku. Postanowiem zwrci si do Was z prob o pomoc. Jest to bardzo wane, chocia moe i miesznie wyglda.
    Czytaem kilka poradnikw ale jak wida, nic to nie dao. Spokojnie mog powiedzie, e jestem ZIELONY natomiast chci s wielkie i motywacja jeszcze wiksza.
    Jeeli zamaem jakie zasady forum (regulamin) z gry bardzo przeprasza, zrobiem to niewiadomie. Jeeli temat ma znajdowa si gdzie indziej, to poprosz o pomoc w przeniesieniu.

Z gry wielkie dziki za pomoc w sprawie, pozdrawiam.

2. Pani Haker

Doczy
    05-03-2009
    Skd
    Internet
    Postw
    666
    Pochwa
    0

Domylnie

Witam kolejnego nowego uytkownika. Co prawda nie znam si na sieci bezprzewodowej w tym wypadku WiFi ale postaram si pomc.

Czas na mojego maego lifehacka.
    Moe pora zapa ssiada na gorcym uczynku i postraszy policj ew. zorganizowan grup przestpcz, moe to da mu wiele do mylenia. By moe ssiad kradnie tosamo.

Warto ten pobra program do ochrony sieci SoftPerfect WiFi Guard .

Moe kto inny na tym forum zna si na sieci bezprzewodowej i Ci w jaki sposb pomoe. Tyle ode mnie.

Uytkownik Avatar DanoPlurana
    Doczy
    16-03-2007
    Skd
    127.0.0.1

Domylnie