Poka wyniki od 1 do 6 z 6
    Uytkownik
    Doczy
    20-09-2015
    Skd
    Rybnik

Domylnie Dekodowanie tekstu. Przepraszam za pomyk dziau.

Jestem totalnym laikiem i nie potrafi sobie poradzi sama. Mam tekst ( to wiadomoci z kopii zapasowej ) i przy odtworzeniu mam takie krzoki, i inne dziwy, e zaamuj si ju. Nie ogarniam tego, a musz odszyfrowa tekst...w moim xp kopia wiadomoci jest taka...E(   R2H   ԁ&plusmn;„  $ $ G l o b a l $ $ l  < WT Z 0 / 8 z B t N q 8 9 o p c e h 2 n H F Z 5 V B E h y 0 x W g n t z 6 b A p o G + I n 8 s = E(   j   ݱ Z 0 / s F w Q C J q w r O n k 1 L 0 q L 5 v X n V h t 4 3 m c t i f N e n X N L W o 2 M E = E(   j   D] Z 1 b k 0 5 y Q v L + R A b 4 X T V r T g b K Z D 3 h v j V o K i i q t + B q i 8 w Q 0 = R2H   Uz(  n^ J b f 9 e 6 4 e 9 - 4 5 2 c - 4 e 0 5 - 8 f 7 4 - 1 6 e b 7 f b f 2 7 2 6 Ͽki Z 1 n I S w s J y / d 2 0 K t B 3 j W / b 3 J i N 1 W 6 l q w w Y q 6 5 u F e F A 0 / 0 = R2H   Uz(  ‰\  J J b f 9 e 6 4 e 9 - 4 5 2 c - 4 e 0 5 - 8 f 7 4 - 1 6 e b 7 f b f 2 7 2 6 b f 9 e 6 4 e 9 - 4 5 2 c - 4 e 0 5 - 8 f 7 4 - 1 6 e b 7 f b f 2 7 2 6 …"S Z 0 3 V e G U

wyrwaam kawaek eby pokazac co to jest. Nie odczytam tego. Prbowaam programw ale ja nawet nie wiem jakim cholerstwem jest tekst zaszyfrowany. Pomcie mi prosz was......
    moe pokierujecie mn co i jak robic aby dao si odczyta tekst....jest tego bardzo duo ale niestaty w takim formacie. DZIKUJ ZA POMOC.

Zbanowany
    Doczy
    25-11-2009

Domylnie

Hey,

Co to powinno byc i skad to masz (ten plik) i jaki jest jego format?

Odrazu napisze ze nie znam sie na tym zbyt dobrze ale moze to nie koniecznie jest enkrypcja (zaszyfrowanie).

Moze to jest poprostu korpupcja pliku (Data Corruption) na wskutek zle rozpakowanego pliku. Byl On kiedys spakowany? zip/rar/7z/xz/gzip/tar ???

Hub

Uytkownik
    Doczy
    20-09-2015
    Skd
    Rybnik

Domylnie

cignam plik bdn (chyba)... To z kopii email, wiadomoci znalezione w outlooku komputera ma.