Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 17

Domyślnie Potrzebuję pomocy i informacji

Witam, potrzebuję pomocy związanej z dziwną sytuacją która mnie ostatnio spotkala. Jestem zwykłym prostym człowiekiem nie znam się co się wydarzyło a mianowicie kilka dni temu otrzymałam fakturę za telefon w sieci play,(zaznaczę że faktura jest prawdziwa) ku mojemu zdziwieniu okazała się być wystawiona na dość dużą sumę. Po rozmowie z obsługą Play okazało się że były wykonane trzy połączenia z tzw.numerami premium, nie byłoby w tym nic dziwnego oprócz tego że z mojego telefonu takie połączenie nie było wykonane. Nadmienię też o sytuacji jaka mi się przytrafila w dzień tego feralnego połączenia i pewnie to ma związek z połączeniami naciagnietymi, telefon leżał obok na stole siedząc w spokoju słyszałam czyjąś rozmowę po podniesieniu telefonu i odblokowaniu go pojawił mi się komunikat połączenie zakończone i czas rozmowy. Po obejrzeniu telefonu nie miałam w danej chwili żadnego wykonywanego połączenia ani przychodzacego ani wychodząc. Pomóżcie mi co to się stalo, kto i jak mógłby zadzwonić z mojego telefonu bez dotykania go. Czy takie sytuację zdarzają sie.

Domyślnie

Witaj.Miałem jakiś czas coś bardzo podobnego.Kiedy zadzwoniłem na swoją pocztę głosową zamiast wysłuchać czy ktoś się nagrał usłyszałem dość miłą rozmowę dwóch koleżanek.Trwało to ze 20 minut a ja tylko zastanawiałem się czy będzie następnym razem tak samo.....byłaby niezła zabawa.Tak czy siak było to w sieci Orange.Takie sytuacje się zdarzają.Nie powiem czy za ich rozmowę byłem obciążony bo tego nie sprawdzałem.Pzd
    Main Page: ▄▀▄▀ *******/ ▀▄▀▄ ░▒▓█► GG ●*****● ◄█▓▒░

Domyślnie

Dość dziwna sytuacja, w sieci Play masz możliwość sprawdzenia na ich witrynie biling połączeń i SMS, sprawdź tam czy widnieją jakieś usługi Premium.
    GG: 1358807

Domyślnie