Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 23
  1. #1
    Użytkownik
    Dołączył
    08-04-2006
    Posty
    86

    Domyślnie Neostrada Przez wifi

    Siemka mam takie pytnko jak moge podzielic neostrade na modemie speedtouch majac adaptera wifi do usb a w lapku mam wbudowana one sie widza tylko sa jakies prgry zeby neo podzielic

    [ Dodano: 10-01-2007, 12:38 ]
    aha a medel karty usb jest taki (ZD1211IEEE 802.11 b+g USB Adapter #2 z firmy ASMAX

  2. #2
    Użytkownik
    Dołączył
    04-12-2006
    Skąd
    Polska
    Posty
    46

    Domyślnie

    Wiesz nie wiem czy to jest dobry pomysł ale wydaje mi sie że możesz podzielić przez karty sieciowe tzn przez LAN. Gdy zrobisz np server w CSie to podzielisz neo 512 na 2.

  3. #3
    Użytkownik
    Dołączył
    10-08-2006
    Skąd
    Wrocław GŁÓWNY
    Posty
    703

    Domyślnie

    No mozesz podzielić,ale wtedy jeden komp bedzie mial internet wtedy kiedy drugi bedzie włączony.Lepiej chyba kupic router z wifi i wykorzystać te karty należycie

  4. #4
    Użytkownik
    Dołączył
    08-04-2006
    Posty
    86

    Domyślnie

    OK ta ostatnia oodp jest pewna i chce wedlug niej t ozrobic tylko jak zaloze przez konfiguruj siec w domu lub firmie potem mi reseteuje kompa i nic a jak moge inczej zalaczyc

  5. #5
    Użytkownik
    Dołączył
    10-08-2006
    Skąd
    Wrocław GŁÓWNY
    Posty
    703

    Domyślnie

    Użyj Kreatora Sieci bezprzewodowej A puźniej po oprostu na połączeniu internetowy Zaznacz "udostępnij"

  6. #6
    Użytkownik
    Dołączył
    08-04-2006
    Posty
    86

    Domyślnie

    :olaboga: :olaboga: :olaboga: :olaboga: :olaboga: :olaboga:
    A bez tego kreatora sie nie da prosze ja jak zainstalowalem ta karte to dostalem taki program i robie tam hotspota tylko nie ma opcji zeby wybrac neostrady :nauka: czytalem juz wiele zeczy i nie pisze jak to podzielic ma ktos jakis pomysl prosze pisac krok po kroku aha i mam pytanie jak moge sobie wysylac do lapka pliki jakies z kompa przez wi fi dziekuje za zaangarzowanie w ten prolem dzieki Prosze o opd na pytania THx

  7. #7
    Użytkownik
    Dołączył
    10-08-2006
    Skąd
    Wrocław GŁÓWNY
    Posty
    703

    Domyślnie

    Jak chcesz zrobic hotspota?? Przeciez te karty nie posiadaja funkcji AP. Wkompie do którego masz podłączona NEO w kreatorze wybierasz że "Ten komputer łączy sie z internetem bez[pośrednio,inne komputery w Twojej sieci łączą sie przez Twój komputer" a w tym drugim wybierasz że "Ten komputer łączy sie z internetem przezz bramę lokalną lub za pośrednictwem innego komputera",OBa resetujesz,w kompie bez neta wyszukujesz przez WIFI ten komp,w którym masz neo podłaczoną,łączysz się i gotowe.
    Aha i na połączeniu z NEO kliknij właściwości,w zakładce ZAAWANSOWANE zaznacz "Zezwalaj innym uzytkowniką sieci na łączenie sie poprzez połaczenie internetowe tego komputera"
    (Nie napisałem słowo w słowo jak to ma być,ale idzie sie domysleć)

  8. #8
    Użytkownik
    Dołączył
    08-04-2006
    Posty
    86

    Domyślnie

    Ja na tej karcie pod usb jak zainstalowalem sterowniki i taki program i tam moge zrobic stacje AP i zrobilem ale miejsza z tym mam jeszcze jedno pytanko bo ta usb karta co jakis czas robi sie niedostępna nie wiem czemu tak od niczego Nie wiem o co chodzi a znasz moze jakis prrogram do przesyłania plików miedzy wifi ??

  9. #9
    Użytkownik
    Dołączył
    10-08-2006
    Skąd
    Wrocław GŁÓWNY
    Posty
    703

    Domyślnie

    Ja miałem sinusa t154 i też się robiła niedostępna. Okazało się że mam popalone kondensatory i usb się rozłączało. Do przesyłania plików nie używam programów tylko otoczenie sieciowego. No chyba że wysyłam za pomocą skype lub po prostu przez DC++

  10. #10
    Użytkownik
    Dołączył
    08-04-2006
    Posty
    86

    Domyślnie

    Ale do różnych usb podpinam i czasami jest ok czyli nie ma takiego krzyzyka ze siec niedostepna a jak mam udostepnic na otoczeniu raz udostepnilem to na lapku nie widzialem a te kondestaty cz jakos tak to co z nimi ?? ciezka sprawa słuchaj zapisz pliss do mnie na gadu napisze ci wszystko co i jak i spróbujemy cos zadziałać ok 4.2.9.6.7.5.2 zapisz to moje gg a kropki bo gg sie podaje w profilu Thhx pisz jak bedzie ja jestem czesto po prostu niewidoczny

  11. #11
    Użytkownik
    Dołączył
    10-08-2006
    Skąd
    Wrocław GŁÓWNY
    Posty
    703

    Domyślnie

    Koncentrator USB jest jeden wiec niewarzne pod jaki port podłączysz jak kondensatory padły to niebedzie działaś..A jak masz przekreślone o jest możliwość że jestes poza zasięgiem sieci Albo wpadłes na pomysł używania więcej niż jednego programu do wyszukiwania sieci. A kiedy podłonczasz dodatkową antene to karta pochałnia więcej prądu.Może zasilacz nie wytrzymuje.Mozliwości jest naprawde wiele.Na gg napisze kiedyindziej,bo teraz jestem nietrzeźwy....

  12. #12

  13. #13
    Użytkownik
    Dołączył
    08-04-2006
    Posty
    86

    Domyślnie

    Nie no Szacunek Hunter ale cos tu nie pasuje ja ci pisze ze mam 2 karty aty mi z ruterem wyjeydzasz jakbym chcial to nie jestem taki tepy zeby kupic rutera stary jak nie masz pojecia to nie bij postow bo jak co to zadalem pytanie jak zrobic siec z neo a nie jak podlonczyc ruter :whoeva: lol sry ze tak ostro ale to nie na temat bylo :okulary:

  14. #14
    Użytkownik
    Dołączył
    04-12-2006
    Skąd
    Polska
    Posty
    46

    Domyślnie

    Masz neostrade?
    Panowie nie lepiej by było WAG200G? (Bezprzewodowa bramka ADSL) sam zobacz 1

  15. #15
    Użytkownik
    Dołączył
    11-12-2006
    Skąd
    Świecie
    Posty
    55

    Domyślnie

    było trzeba kupić Liveboxa możesz tam podłączyć ile komputerów chcesz. A jak masz neo przez modem to kup sobie karte radiową i udostępnisz dla sięci lan internet i będziesz mógł korzystać łącząc się z laptopa

Podobne wątki

  1. Łamanie hasła WiFi przez telefon
    Przez DeroY
    w forum Sieci bezprzewodowe
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-02-2013, 01:24
  2. lan na wifi przez acces point
    Przez Emilion
    w forum Sieci bezprzewodowe
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-06-2011, 19:08
  3. Włam przez WiFi
    Przez djżaq
    w forum Inne narzędzia
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-06-2011, 15:37
  4. wbicie się przez wifi do nezabezpieczonej sieci
    Przez fantomek
    w forum Sieci bezprzewodowe
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-11-2008, 16:06
  5. Udostepnianie połączenia przez wifi
    Przez TripleX
    w forum Sieci bezprzewodowe
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-12-2007, 09:32

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •