IP! fotka.pl

Hindukusi

Użytkownik
Dołączył
Marzec 4, 2008
Posty
29
Siema. Moze ktoś widział, ze na fotka.pl został zrobiony konkurs
Kto najwiecej uzbiera to dostane gwiazdke.. heeh. : D
Moje pytanko: Czy to działa na zasadzie adresu IP? jesli tak to jak to ominąc.? (mam sieciówke w domu, brat ma neta neostrade.. a ja karta sieciowa) Probowałem pare stron do ukrywania i zmiany IP.. ale gdy to zriobiłem to nie wczytywała mi sie do końca stronka fotki ;/
Pobrałem tez program: Steganos Internet Anonym 2006 ale jakos nic mi sie nie udało:D Pozdro.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

likoms2

Użytkownik
Dołączył
Luty 12, 2008
Posty
50

Keyowiz

Użytkownik
Dołączył
Luty 27, 2008
Posty
19
Nie znam się jeszcze dobrze na tym ale można przecież napisać bota który dodawałby jajka.
 

Dodo86

Użytkownik
Dołączył
Marzec 8, 2008
Posty
31
A niedalo by sie tak: Skoro ma neostrade to po kazdym glosowaniu moze sie rozlaczyc i poloczyc ponownie w celu zmiany ip i to powinno zalatwic ta sprawe no i chyba przydalo by sie jeszcze cookisa usunac;)
 

Kopaczka92

Użytkownik
Dołączył
Luty 2, 2008
Posty
274
Ale on ma sieciówke ze stałym ip więc nie może
smile.gif
Proxy najlepszym rozwiązaniem
 

ignacy

Użytkownik
Dołączył
Luty 13, 2008
Posty
10
hahah omfg fotka pro weś się ogarnij, a żeby nie byl offtop to neo dzialac bedzie
 

Martin Loner

Użytkownik
Dołączył
Marzec 24, 2008
Posty
5
Hmm jak ja przełączam raz na proxy raz normalnie to mi niedziała :/ moge tylko raz z kazdego proxa i raz normalnie :no:
 

Elas

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 26, 2008
Posty
4
Originally posted by ignacy
hahah omfg fotka pro weś się ogarnij, a żeby nie byl offtop to neo dzialac bedzie

Omg(Dawać mi Garanda,odstrzelić go trzeba).Na neo działać będzie?Nie możliwe!On kłamie!Kłamie!(Trza być ślepym by nie widać było ironii...)
Bym Ci wrzucił kilka tych jajek ale coś mi się nic nie chcę pokazać xD Zakończone?
Z góry przepraszam za spam :mruga:
 

Szymon111

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 11, 2006
Posty
59