Problem z trojanami

D

Danos39

Gość
Jakieś dwa dni temu na mojego kompa siadło dwóch siostrzeńców mojej żony.Od tamtego momentu cokolwiek bym nie ściągał, ściąga mi się z trojanami bądż z compress virus.Mój antyvirus wprawdzie to wyłapuje,ale musze na nowo robić scan kompa.Można w jakiś sposób temu zaradzić?
3Mka Danos39
 
D

Danos39

Gość
Proszę o sprawdzenie-DZIĘKUJĘ
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 16:32:45, on 2013-04-24
Platform: Windows XP Dodatek SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
c:\program files\kingsoft\kingsoft antivirus\kxescore.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\program files\kingsoft\kingsoft antivirus\kxetray.exe
C:\WINDOWS\PixArt\PAC7302\Monitor.exe
C:\Program Files\PDF24\pdf24.exe
C:\Program Files\Anvisoft\Anvi Smart Defender\toolbox\adblocker\ADBlockerTray.exe
C:\Program Files\Anvisoft\Anvi Smart Defender\ASDTray.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\BitTorrent\BitTorrent.exe
C:\Documents and Settings\Ja\Dane aplikacji\Yontoo\YontooDesktop.exe
C:\Program Files\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACService.exe
C:\Program Files\Anvisoft\Anvi Smart Defender\toolbox\adblocker\ADBlockerSrv.exe
C:\Program Files\Anvisoft\Anvi Smart Defender\ASDSrv.exe
C:\WINDOWS\system32\IProsetMonitor.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\ScsiCommandService2.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
c:\program files\kingsoft\kingsoft antivirus\kupdata.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.22find.com/newtab?utm_so...ST3250620A_5QF2D5TEXXXX5QF2D5TE&ts=1362254985
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www2.delta-search.com/?affID=121845&babsrc=HP_ss&mntrId=F406F8D111960773
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.22find.com/newtab?utm_so...ST3250620A_5QF2D5TEXXXX5QF2D5TE&ts=1362254985
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://home.myplaycity.com/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: delta Helper Object - {C1AF5FA5-852C-4C90-812E-A7F75E011D87} - C:\Program Files\Delta\delta\1.8.16.16\bh\delta.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: Yontoo Layers - {FD72061E-9FDE-484D-A58A-0BAB4151CAD8} - (no file)
O3 - Toolbar: Delta Toolbar - {82E1477C-B154-48D3-9891-33D83C26BCD3} - C:\Program Files\Delta\delta\1.8.16.16\deltaTlbr.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [kxesc] "c:\program files\kingsoft\kingsoft antivirus\kxetray.exe" -autorun
O4 - HKLM\..\Run: [ArcSoft Connection Service] C:\Program Files\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACDaemon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PAC7302_Monitor] C:\WINDOWS\PixArt\PAC7302\Monitor.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PDFPrint] C:\Program Files\PDF24\pdf24.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ADBlocker] C:\Program Files\Anvisoft\Anvi Smart Defender\toolbox\adblocker\ADBlockerTray.exe -tray
O4 - HKLM\..\Run: [Anvi Smart Defender] C:\Program Files\Anvisoft\Anvi Smart Defender\ASDTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\Run: [BitTorrent] "C:\Program Files\BitTorrent\BitTorrent.exe" /MINIMIZED
O4 - HKCU\..\Run: [Yontoo Desktop] "C:\Documents and Settings\Ja\Dane aplikacji\Yontoo\YontooDesktop.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Odkurzacz] "C:\Program Files\Odkurzacz\odkurzacz.exe" /monitor
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [nltide_3] rundll32 advpack.dll,LaunchINFSectionEx nLite.inf,C,,4,N (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'Default user')
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\nwprovau.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Moduł wstępnego ładowania interfejsu Browseui - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Demon buforu kategorii składników - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: ArcSoft Connect Daemon (ACDaemon) - ArcSoft Inc. - C:\Program Files\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACService.exe
O23 - Service: AD Blocker Service (ADBlockerSrv) - Unknown owner - C:\Program Files\Anvisoft\Anvi Smart Defender\toolbox\adblocker\ADBlockerSrv.exe
O23 - Service: Anvi Smart Defender Realtime Guard Service (asdsrv) - Anvisoft - C:\Program Files\Anvisoft\Anvi Smart Defender\ASDSrv.exe
O23 - Service: BrowserProtect - Unknown owner - C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BrowserProtect\2.6.1249.132\{c16c1ccb-7046-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BrowserProtect.exe
O23 - Service: Desk 365 service (desksvc) - Unknown owner - C:\Program Files\Desk 365\deskSvc.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet Monitoring Service - Intel Corporation - C:\WINDOWS\system32\IProsetMonitor.exe
O23 - Service: Kingsoft Core Service (kxescore) - Kingsoft Corporation - c:\program files\kingsoft\kingsoft antivirus\kxescore.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SCSI command service (ScsiCommandService2) - Mobile Leader Co.,Ltd. - C:\WINDOWS\system32\ScsiCommandService2.exe
O23 - Service: Yontoo Desktop Updater - Unknown owner - C:\Program Files\Yontoo\Y2Desktop.Updater.exe (file missing)

--
End of file - 7289 bytes
 

Tadeusz Fantom

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 2, 2004
Posty
253
Do usunięcia:
Kod:
C:\Documents and Settings\Ja\Dane aplikacji\Yontoo\YontooDesktop.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www2.delta-search.com/?affID=...06F8D111960773

O2 - BHO: Yontoo Layers - {FD72061E-9FDE-484D-A58A-0BAB4151CAD8} - (no file)

O4 - HKCU\..\Run: [Yontoo Desktop] "C:\Documents and Settings\Ja\Dane aplikacji\Yontoo\YontooDesktop.exe"

O23 - Service: BrowserProtect - Unknown owner - C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BrowserProtect\2.6.1249.132\{c16c1ccb-7046-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\Bro wserProtect.exe

O23 - Service: Yontoo Desktop Updater - Unknown owner - C:\Program Files\Yontoo\Y2Desktop.Updater.exe (file missing)

Potem sobie sprawdź cały system programem antywirusowym, najlepiej na systemie uruchomionym w trybie awaryjnym.
 
D

Danos39

Gość
Dziękuję za info.Pomogło -chociaż chyba coś się stało.Nie mam teraz żadnego vira,tylko komp zaczą mulić jak nie wiem co.Zamknąłem całkowicie Skypa,działa Antyvir-ADBlocker-BitTorrent-AntiMalware Real Time Guard-Adblock Plus.Czy któryś z tych programów może mieć wpływ na prędkość działania kompa?Aby osiągnąć pełny dostęp trwa to około 20-25 minut.Działa też tylko jedna wyszukiwarka G.Chrome.Dane kompa MW XP 2002 Dodatek Service Pack 3,Pentium(R)4 CPU 2.00GHZ 256 MB RAM. A tak w ogóle ,to może odinstalować tego YONTOO? DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKO
 
Do góry Bottom