spykey

Temat: Włamanie do komputera (złamanie haseł kont internetowych)

Pokaz wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1 Włamanie do komputera (złamanie haseł kont internetowych) 
    Użytkownik
    Mam problem, mój były chłopak prześwietla mi pocztę i inne konta internetowe (nk,fb). Nie wiem czy coś mi zainstalował na komputerze, kompletnie się na tym nie znam, wiem tylko, że można zdalnie mieć wgląd do cudzego komputera. Błagam o radę osobę,która jest w stanie mi pomóc,żeby zablokować jego poczynania. Nie dość,że mi grozi,nęka i straszy,to jeszcze śledzi mój każdy ruch na komputerze. Ostatnio zmieniłam wszystkie hasła do kont, zakupiłam bilet lotniczy,po czym od razu wykasowałam wiadomości z poczty, na drugi dzień znał już datę wylotu,godzinę i miejsce. Co mam robić,proszę pomóżcie, jestem laikiem w sprawach komputera,tym bardziej że jestem kobietą...
    Odpowiedź z Cytatem  

Moderator
    Skrócona wersja usuwania zagrożeń tego typu wraz z filmem (tytułem tematu się nie przejmuj): jak usunąć wyskakujące reklamy w chrome

Posiadasz antywirusa?
    Jeśli nie to zainstaluj, jak tak zmień go tymczasowo na innego.
    Polecam wersje trial Kaspersky Anti-Virus (działa w pełni przez 30 dni za darmo):
    http://www.kaspersky.pl/download.html?s=trial

Pobierz Kaspersky Anti-Virus, następnie zainstaluj, zaktualizuje się on sam lub jak nie to zrób to ręcznie (aktualizacja bazy wirusów coś w tym stylu), tak poza tym program powinien być w języku polskim. Następnie przeskanuj cały komputer nim (nazywa się to skanowanie pełne, skanowanie gruntowne lub coś podobnego). Usuń znalezione zagrożenia, napraw lub przenieś do kwarantanny.
    Najlepiej napisz nam potem tutaj nazwy tego co wykryło. Z darmowych możesz potem używać Avasta.

Następnie przeskanuj komputer innego typu programami typu antyspyware (wykrywają różne oprogramowania szpiegujące).

Polecam Ci najpierw ściągnąć Malwarebytes Anti-Malware