Aktualny , sprawdzony KEYLOGGER

kamil199

Użytkownik
Dołączył
Październik 18, 2013
Posty
5
Witam
Znajcie moze link do aktualnego keyloggera aby przesłac go przez GG lub meil na 2 komputer i zdobyc hasło na fb ?? . Z gory dziekuje za odpowiedzi i prosze o wyrozumialosc poniewaz w tym jestem zielony i jest mi potrzeba pomoc .Ta sprawa jest obecnie dla mnie piorytetowa. Nie chce udawac hakera i cwaniakowac przed kolegami bo jedynie chodzi mi o przeczytanie fb dziewczyny ktora jest na studiach bo w dowodzie nie chce miec trzeciego imienia ROGACZ . Sam szukalem prawie 3 tygodnie i nic nie znalazlem. Odwiedzielm w tym celu nawet strony Tor.Pozdrwiam.

MODERATORA PROSZE O NIE ZAMYKANIE TEMATU PRZYNAJMNIEJ PRZEZ KILKA DNI.
 

jacrac33

Użytkownik
Dołączył
Październik 23, 2013
Posty
1
fizyczny dostęp do komputera

Podstawowe pytanie: czy muszę mieć fizyczny dostęp do komputera na którym miałoby byc zainstalowane oprogramowanie Hermes, inaczej czy muszę mieć ten komputer w rękach?
Czy możliwe jest: wysyłam e-mailem załącznik do wiadomości, w którym ukryty jest plik instalacyjny, odbiorca wiadomosci odbiera wiadomosc np. na koncie na interia i otwiera załącznik, po otwarciu załącznika program Hermes instaluje sie sam, bez jakichkolwiek innych czynnosci ze strony użytkownika, użytkownik komputera nie wie, ze cokolwiek mu sie zainstalowalo.



Mogę zaoferować Ci sprzedaż mojego oprogramowania: http://haker.com.pl/threads/25212-Hermes-Keylogger?highlight=hermes+keylogger. Keylogger jest całkowicie niewykrywalny :) całkowity opis znajdziesz w linku :)
 

Dark Smark

Były Moderator
Dołączył
Kwiecień 29, 2006
Posty
1953
Jest dużo więcej sposobów na to jak włamać się na fb, bo keylogger to dobry sposób ale moim zdaniem ostateczny na podsłuchiwanie. Można też użyć podpinając się do sieci ofiary fałszywego serwera DNS i serwera http, lub ataku MITM z sslstrip bez ingerencji w komputer ofiary.
 

meViu

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 8, 2013
Posty
223