Witam.
Piszę w tu w sprawie pewnej gry do której pomyślałem napisać jakiegoś prostego bota. Jednak że wciskanie klawiszy w grze nie działa.W chromie w notatniku etc działa jak nalezy lecz jak wchodze do gry to nic się nie dzieje . Widziałem temat że każdy post z grą mmo będzie kasowany. Lecz ja nie mam zamiaru nikomu wykradać haseł etc,etc. Wiedz zamieszczam poniżej kod przez który próbuje symulować przytrzymanie i po chwili puszczenie klawisza.No to tyle liczę na jakieś sugestie/pomysły z góry dzięki.
Piszę w tu w sprawie pewnej gry do której pomyślałem napisać jakiegoś prostego bota. Jednak że wciskanie klawiszy w grze nie działa.W chromie w notatniku etc działa jak nalezy lecz jak wchodze do gry to nic się nie dzieje . Widziałem temat że każdy post z grą mmo będzie kasowany. Lecz ja nie mam zamiaru nikomu wykradać haseł etc,etc. Wiedz zamieszczam poniżej kod przez który próbuje symulować przytrzymanie i po chwili puszczenie klawisza.No to tyle liczę na jakieś sugestie/pomysły z góry dzięki.
Kod:
#include <iostream>
#include <windows.h>
#include <winable.h>
using namespace std;
HWND GameWindow = FindWindow(0, "W.o.T. Client");
void GenerateKey(int vk, BOOL bExtended) {
KEYBDINPUT kb = {0};
INPUT Input = {0};
if (bExtended) { kb.dwFlags = KEYEVENTF_EXTENDEDKEY; }
kb.wVk = vk;
Input.type = INPUT_KEYBOARD;
Input.ki = kb;
SendInput(1, &Input, sizeof(Input));
Sleep(20000);
ZeroMemory(&kb, sizeof(KEYBDINPUT));
ZeroMemory(&Input, sizeof(INPUT));
kb.dwFlags = KEYEVENTF_KEYUP;
if (bExtended) { kb.dwFlags |= KEYEVENTF_EXTENDEDKEY; }
kb.wVk = vk;
Input.type = INPUT_KEYBOARD;
Input.ki = kb;
SendInput(1, &Input, sizeof(Input));
return;
}
int main() {
SetForegroundWindow(GameWindow);
for (int i=1;i<=20;i++){
GenerateKey('w',FALSE);}
return 0;
}