[C++]Symulacja Klawiszy

Lukines

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 2, 2012
Posty
1
Witam.
Piszę w tu w sprawie pewnej gry do której pomyślałem napisać jakiegoś prostego bota. Jednak że wciskanie klawiszy w grze nie działa.W chromie w notatniku etc działa jak nalezy lecz jak wchodze do gry to nic się nie dzieje . Widziałem temat że każdy post z grą mmo będzie kasowany. Lecz ja nie mam zamiaru nikomu wykradać haseł etc,etc. Wiedz zamieszczam poniżej kod przez który próbuje symulować przytrzymanie i po chwili puszczenie klawisza.No to tyle liczę na jakieś sugestie/pomysły z góry dzięki.

Kod:
#include <iostream>
#include <windows.h>
#include <winable.h>
using namespace std;


HWND GameWindow = FindWindow(0, "W.o.T. Client");


void GenerateKey(int vk, BOOL bExtended) {

    KEYBDINPUT  kb = {0};
    INPUT       Input = {0};


    if (bExtended) { kb.dwFlags  = KEYEVENTF_EXTENDEDKEY; }
    kb.wVk  = vk;
    Input.type  = INPUT_KEYBOARD;
    Input.ki  = kb;
    SendInput(1, &Input, sizeof(Input));

    Sleep(20000);
    ZeroMemory(&kb, sizeof(KEYBDINPUT));
    ZeroMemory(&Input, sizeof(INPUT));
    kb.dwFlags  =  KEYEVENTF_KEYUP;
    if (bExtended) { kb.dwFlags |= KEYEVENTF_EXTENDEDKEY; }
    kb.wVk = vk;
    Input.type = INPUT_KEYBOARD;
    Input.ki = kb;
    SendInput(1, &Input, sizeof(Input));

    return;
}

int main() {



    SetForegroundWindow(GameWindow);

    for (int i=1;i<=20;i++){
    GenerateKey('w',FALSE);}
    return 0;
}
 
Do góry Bottom