Witam,
od razu zaznaczę, że pracuję na platformie C++ Borland Builder na win. Potrzebuje przesuwać tekst w pewnych granicach bez użycia klawiszy, coś a' la snake lub tetris (bardziej pod kątem sanke' a). Chodzi o to że chcę stworzyć grę podobną do snake' a. Chodzi mi oczywiście o aplikację konsolową. Na innym forum polecono mi bibliotekę ncurses, lecz nie ma jej w builderze, ale znalazłem pdcurses, tylko nie wiem czy posiada takie same funkcje i jak ją dodać ogólnie do Builder lub konkretnie do tego jednego programu.
Tak nawiasem mówiąc. Czy Builder to dobry kompilator na przyszłość, czy lepiej przerzucić się na coś innego?
od razu zaznaczę, że pracuję na platformie C++ Borland Builder na win. Potrzebuje przesuwać tekst w pewnych granicach bez użycia klawiszy, coś a' la snake lub tetris (bardziej pod kątem sanke' a). Chodzi o to że chcę stworzyć grę podobną do snake' a. Chodzi mi oczywiście o aplikację konsolową. Na innym forum polecono mi bibliotekę ncurses, lecz nie ma jej w builderze, ale znalazłem pdcurses, tylko nie wiem czy posiada takie same funkcje i jak ją dodać ogólnie do Builder lub konkretnie do tego jednego programu.
Tak nawiasem mówiąc. Czy Builder to dobry kompilator na przyszłość, czy lepiej przerzucić się na coś innego?