CyberGate 1.07.5

Kleju

Użytkownik
Dołączył
Maj 24, 2012
Posty
1
Na dzień dobry napiszę, że jestem początkujący w tych sprawach.

Zainstalowałem, skonfigurowałem trojanka ale mam kilka pytań. Serwer wysłałem ale nie mam pewności czy został uruchomiony. Ofiara używa Avasta i NOD-a chyba.

Dzięki skanerowi znalazłem otwarty port a ip mam. Więc:

1. Czy AV może blokować dostęp do ofiary gdyby serwer byłby już zainstalowany?
2. Posiadam Liveboxa więc posiadam zmienne ip. Muszę zatem mieć stałe czy to nic nie przeszkadza? I czy ofiara też musi mieć stałe?
3. Czy w CyberGacie mam gdzieś wpisać IP ofiary?
4. Przed wysłaniem serwera zmieniłem mu nazwę. To chyba nic nie zmienia Panowie?

W statusie trojana pisze, że Cybergate inicjalizuje połączenie ale tak jest ciągle. Żaden błąd mi nie wyskoczył od samej instalacji.
Prosiłbym o chwilę cierpliwości i pomocy :)
 

DanoPlurana

Użytkownik
Dołączył
Marzec 16, 2007
Posty
246
1. Tak, i jezeli nie uzyles cryptera to avast na 100% zablokuje Ci cybergejta.
2. Musisz skonfugurowac No-ip albo innego DynDNSa
3. nie musisz w ogole miec IP ofiary zeby przejac kontrole nad jej komputerem.
4. Nie, nic nie zmienia ;)

Uzyj cryptera zeby ominac antywira i firewalla, wtedy ruszy jak dorbze skonfigurowales

Pzdr
 

Airaki

Zbanowany
Dołączył
Czerwiec 4, 2010
Posty
13
Osoba która napisała komentarz poniżej czyli "whitehunter" który podszywa sie pod Avengera (moderatora) kradnąc jego avatar jest najprawdopodobniej sprawcą całego tego zamieszania ,proszę uważać na tego człowieka i nie wchodzić w nim w żadne bliższe kontakty bo może to się skończyć źle.
 
Ostatnia edycja:

Do4Got

Użytkownik
Dołączył
Listopad 18, 2012
Posty
242
Jeżeli istnieje jeszcze potrzeba pozyskania danych osoby która ci podrzuciła (Megatron-Airaki)ten syf ,to jestem w stanie pomóc , posiadam odpowiednie dane o tej osobie tzn

--Tożsamość
--Miejsce zamieszkania
--Jest to osoba nie pełnoletnia która robi dużo błędów.