Dostosowanie do Visty, 7

beXorn

Użytkownik
Dołączył
Listopad 5, 2009
Posty
16
Witam nie jestem zbyt dobrym programistą nawet mniej niż dobrym. Jak dostosować w cpp keyloggera do Visty i 7?
 

Gelio

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 26, 2008
Posty
33
A co w nich wyszło takiego, że nie będą Ci działać na nowszych systemach? Bo jakoś nie zauważyłem.
 

grzonu

Były Moderator
Dołączył
Grudzień 26, 2006
Posty
1390
@up to chyba slabo oglądasz.

Musi byc kompatybilny z UAC(odpowiedni manifest albo nie odwolywac sie do rzeczy ktore tylko admin moze zrobic).
Musi byc kompatybilny z ASLR(adresy nie moga byc ustawione "na sztywno" lub musi byc ustawiona flaga relocation stripped w pliku PE a do tego nie mozna juz sie "na sztywno" odwolywac do funkcji z kernel32 i ntdll bo adresy nie sa juz stale czyli trzeba je dynamicznie pobierac)

No i pewnie cos by sie jeszcze znalazlo.
 

discovery44

Były Moderator
Dołączył
Sierpień 14, 2007
Posty
763
Nie korzystałem z Visty ani z Windows 7 ale może spróbuj:
Kod:
#include <windows.h>
int main()
{
HWND hwnd;
ShowWindow(hwnd, 0);
while(1)
{
if(GetAsyncKeyState(VK_SPACE)) MessageBox(0, "space", "title", 0);
if(GetAsyncKeyState(VkKeyScan('a'))) MessageBox(0, "a lub A", "tytul", 0);
Sleep(10);
}
}
Na tym przykładzie powineneś sobie poradzić z rozwinięciem kodu. Cały keylogger się na tym opiera, w moim wykorzystałem tylko funkcję GetAsyncKeyState i VkKeyScan. Ogólnie to keyloggery są ogromnie łatwymi programami. Małe schody są przy wysyłaniu e-maili i łączeniu z ftp et cetera. A jeżeli sobie z tym nie poradzisz to wracaj to nauki :- )
Poszukaj sobie reszty klawiszy (VK_SHIFT for example). Jak już pisałem nie wiem czy sposób się sprawdzi bo nigdy nie programowałem na tych OS'ach. Gdy skończysz już pisać to odpisz czy się udało czy nie, ciekawy jestem. Dzięki.

Grzonu: Jak szybko musiałbyś pisać? Wiem, że bez Sleep'a by było 100% ale przecie na darmo go tam nie wstawiałem :)
 
Ostatnia edycja:

grzonu

Były Moderator
Dołączył
Grudzień 26, 2006