-=esk=-

-=Eter=-

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 18, 2004
Posty
175
Witam!
Chciałbym przedstawić wam mój nowy progz pt. -=ESK=-
Jest to dopiero wersja beta, więc (napewno) znajdą się jakieś błędy. Proszę mnie o nich informować w miarę możliwości a ja w pełnej wersji postaram się je wszystkie poprawić :-D. Chyba najważniejszą cechą keyloggera jest to że w trybie zaawansowanym obsługuje polskie litery
%3C

Z konfiguracją nie powinno byc problemów
Można go pobrać stąd:
//nieaktywny link
Pamietajcie, jakbyście na coś trafili to piszcie tu, na maila lub na priv
Z góry THX
Pozdro
PS. Jestem dość początkującym programistą, nie wymagajcie odemnie zbyt wiele
%3C
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

-=Eter=-

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 18, 2004
Posty
175
A widzish, z tego pędu nawet zapomniałem ustawić ukrywanie formy :?
Usuń tamte pliki, zaraz poprawie wszystko :-D
 
G

Guest

Gość
Siema mam złą wiadomość dla ciebie -=Eter=- a oto ta wiadomośc:
Wybrałem tryb prosty,wpisałem email tak jak kazałes
<
I po 10 minutach wyskoczyły mi taki błąd " sorry, mailfrom without @ is administratively denied " i zaś za 10 minut wyszedł mi błąd " already connected " ten błąd powtarzał się 4 razy. Chyba ten keylogger niedziała
<
.Mam windows xp pro
 

-=Eter=-

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 18, 2004
Posty
175
Bardzo możliwe, u mni jednak działało wszystko :-D
Jak mówiłem, to wersja beta poczekam 2-3 dni aż znajdą się wszytskie dziury i potem wezmę się za poprawianie. Wersję 1.0 przewidują na za tydzień, ewentualnie dwa
Pozdrawiam
 
G

Guest

Gość
Zapomniałem napisać że na emaili niedostałem żadnych zapisków klawiatury
<
Czekam niecierpliwie na nową wersje twojego keyloggera.
Pozdrowienia
 

saipix

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 13, 2004
Posty
131
I po 10 minutach wyskoczyły mi taki błąd " sorry, mailfrom without @ is administratively denied " i zaś za 10 minut wyszedł mi błąd " already connected "[/b]