Witam.
Kilka dni temu pisalem maila odnosnie niedzialajacego hasla do mojego konta (nick TripleX). Niestety nieuzyskalem odpowiedzi w tej sprawie. Nie resetowalem hasla a to ktore wpisuje napewno jest prawidłowe. Email na ktorym konto zostalo aktywowane juz niestety nieistnieje (byl dlugo nieuzywany i o2 prawdopodobnie go skasowalo). Prosil bym o rozwiazanie tej sprawy (lub chociaz o odpowiedź ze poprostu sie nie da)
Pozdrawiam.
Kilka dni temu pisalem maila odnosnie niedzialajacego hasla do mojego konta (nick TripleX). Niestety nieuzyskalem odpowiedzi w tej sprawie. Nie resetowalem hasla a to ktore wpisuje napewno jest prawidłowe. Email na ktorym konto zostalo aktywowane juz niestety nieistnieje (byl dlugo nieuzywany i o2 prawdopodobnie go skasowalo). Prosil bym o rozwiazanie tej sprawy (lub chociaz o odpowiedź ze poprostu sie nie da)
Pozdrawiam.