Jaką książkę polecacie do nauki Delphi?

DiCarlo

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 8, 2006
Posty
109
Witam mam pytanie co radzicie przeczytac na poczatkiz delphi czyli jestem calkiem zielony nie wiem co sie nawet pisze zeby zaczac jaka kaisazke kupic w granicy 30-40zl prosze podajcie cos konkretnego Mam 13 lat ale troche sie na tym znam
<
 

Mo4x

Były Moderator
Dołączył
Grudzień 26, 2005
Posty
704
Originally posted by DiCarlo
co radzicie przeczytac na poczatkiz delphi czyli jestem calkiem zielony nie wiem co sie nawet pisze zeby zaczac jaka kaisazke kupic w granicy 30-40zl
Książki? Lepiej nimi w piecu zapalić
<

Po co wydawać kase jak coś można mieć za free?

- Delphi 7. Kompendium programisty - jak ja się uczyłem jeszcze tego nie było, bardzo fajnie napisane.

- 4programmers.net's Delphi FAQ - początkującemu na pewno się przyda.
 

C.F.C(PL)

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 19, 2006
Posty
8
Ja osobiście też jestem Noobem w dziedzinie programowania ale sie staram i polecam ci zamówienie ksiązki Tomasza Sadowskiego "Praktyczny kurs delphi" koszt 35 złotych.. http://helion.pl/ksiazki/pkdel.htm dodatkowo masz płyte Cd z 30 dniową wersją Delphi 7 Enterprise
 

Avat

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 1, 2006
Posty
221
Również polecam to co powyżej. Wystarcza na początek, żeby poznać podstawy i mechanizmy działania Delphi, potem rzucasz do kąta i czytasz FAQi, przeglądasz fora...
 

novciu234

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 25, 2008
Posty
90
A teraz jaka ksiąge polecacie ???
<
bo minelo juz 1,5 roku od ost. posta :]
 

nitr0

Użytkownik
Dołączył
Maj 15, 2007
Posty
537
delphi się nie zmieniło. nadal nauczysz się tych samych rzeczy z tych samych źródeł. jak dla mnie to najlepsze jest kompendium z 4p jak ktoś wcześniej napisał.
 

qw3rt^

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 21, 2007
Posty
20
http://www.e-link.com.pl/x_C_I__P_411480-410002.html