Jak dostać się do chatu lineage 2?

michał5225

Użytkownik
Dołączył
Listopad 29, 2011
Posty
4
Witam, jestem początkującym programistą c/c++, nie miałem jeszcze nigdy do czynienia z grzebanie w pamięciach itp.

Program który chcę wykonać musi mieć dostęp do chat-u gry lineage 2 (w zależności co znajdzie się na danym chacie program będzie wykonywał różne czynności).

Na razie wiem tyle że żeby dostać się do chatu trzeba znaleźć go w pamięci, lub wykonać dll injection.

Przypadek 1: Jeśli wykonam to programem to będę musiał robić to manualnie za każdym odpaleniem lineage 2, jeśli są jakieś gotowe funkcje do takich rzeczy to jakie?

Przypadek 2: Rozumiem że wstrzykując mój kod miał by on odgórnie nałożyć położenie chatu w pamięci lub ustalić dokładnie gdzie jest - nie wiem jednak jak miała by wyglądać funkcja wewnętrzna ustalająca gdzie znajduje się chat, nie wiem też jak wykonać taki dll injection ale są opisy na necie więc dam sobie jakoś radę.

Proszę o pomoc i pomysły, funkcje, programy.
 

michal31337

Były Moderator
Dołączył
Październik 16, 2011
Posty
329
Nie wiem, czy ci to pomoże, ale kiedyś spamowałem w grach w ten sposób, że sniffowałem wychodzące pakiety z danego programy np. gra.exe i po wysłaniu wiadomości czatowej przechwycałem wysyłany pakiet i powtarzałem go np. 100 razy wysyłając go 10 razy na sekunde.

Przechwycenie takiego pakietu napewno ci pomoże, jak chcesz się bawić w reverse engineering.
 

michał5225

Użytkownik
Dołączył
Listopad 29, 2011
Posty
4
.

Na razie miałem na to taki patent żeby szperać w pamięci - nie znam się jednak na tym więc chętnie przetestuję wszystkie sposoby.

Jak jednak wykonać taki przechwyt jeśli chodzi o kod?
Interesowały by mnie głównie dane wchodzące do klienta (chociaż wychodzące też by się przydały ale dam sobie radę bez nich).

Jak masz jakiś przykład to był bym wdzięczny - nie wiem jak przechwycić dane lub chociaż je zidentyfikować.