Jak poznać czyjś wiek?

Pregunta

Użytkownik
Dołączył
Maj 2, 2013
Posty
4
Witam. :)
Liczę na to, że ktoś odpowie na nurtujące mnie pytanie lub udzieli jakiejś wskazówki. Hm, od niedawna rozsmakowałam się w tej oto tajemnej wiedzy - tak ją na razie odbieram; zauważyłam, że hackerzy zazwyczaj bronią swoich tajemnic.

Otóż tak, właściwie niedawno zdałam sobie sprawę, że anonimowość w internecie to mit. Ja to tylko wiem, tyle że nic konkretnego. Sama padłam ofiarą inwigilacji.... Ale nie o tym chciałam pisać.

Chciałabym poznać czyjś wiek. Zwróciłam się z tym do kolegi, który jest wtajemniczony i po adresie mejlowym oraz stronie internetowej przekazał mi te informacje. Jednak coś mi w nich nie gra. Chciałabym to zrobić sama, ale na razie nie udaje mi się. Albo ip nie ten, albo coś mam, ale nie wiem co z tym zrobić, itd. Albo trafiam na poradniki, gdzie są mylne wskazówki. Jeśli chodzi o informatykę, jestem zielona. Uczyłam się kiedyś trochę html, ale nie wiem np. czy w źródle strony jest podana informacja o mac komputera, z którego ktoś pisał. No i co można zrobić, jeśli ma się np. kod produktu? Czy to ważna informacja? Nie wiem też, czy w nagłówku wiadomości mejlowej - Received: with ... id ... - co to za id? I czy z avatara można się czegoś dowiedzieć - np. jakiego komputera został przesłany?

Może ktoś da mi tu jakąś wskazówkę. Pozdrawiam.
 
Ostatnia edycja:

johnnydoe

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 30, 2013
Posty
44
Witam. :)
Liczę na to, że ktoś odpowie na nurtujące mnie pytanie lub udzieli jakiejś wskazówki. Hm, od niedawna rozsmakowałam się w tej oto tajemnej wiedzy - tak ją na razie odbieram; zauważyłam, że hackerzy zazwyczaj bronią swoich tajemnic.
Hakerzy nie bronią swoich tajemnic bo takich nie mają, wszystko co wiedzą można znaleźć w Internecie/książkach. No chyba, że tajemnicą jest zero day na google ;)

Otóż tak, właściwie niedawno zdałam sobie sprawę, że anonimowość w internecie to mit.