Jak przesłać Trojana

spider76

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 11, 2007
Posty
3
Witam wszystkich potrzebuję fachowej pomocy.Otóż chciałbym komuś przesłać wirusa i poszperać po komputerze np wyciągnąć pliki archiwum z GG itp.Ofiara ma system Win 98 i avasta internet ma po bez przewodzie od sąsiada a tam jest Neostrada.Chciałbym wysłać jej coś mailem bo niestety nie znam GG bo zmieniła a na skrzynki e mail mam nawet dostęp.czy mogę coś takiego zrobić żeby wiadomość e mail która bym wysłał zawierała wirusa dzięki któremu będę mógł pobuszować po komputerze ofiary i żeby mój adres IP nie był widoczny tzn żeby w razie co nie można było dojść z jakiego adresu ta wiadomość została wysłana bo ja niestety mam IP stałe:(Jestem laikiem w tych sprawach więc proszę o fachową pomoc.Bardzo mi zależy na tym.Z góry wielkie dzieki.
 

evolucja

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 11, 2007
Posty
110
Możesz dodać załącznik. Nie możesz zrobić by przy czytaniu auto wrzucił się wirus. NIGDY nie będziesz anonimowy w sieci.
 

spider76

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 11, 2007
Posty
3
Ok tylko jaki wirus patrząc na tej osoby łącze.czyli już wiem że nie będę anonimowy.Teraz pozostaje ajki wirus będzie najlepszy w tej sytuacji jak opisałem?I jak to zrobić?nie znam się na tym zbytnio lecz jeśli ktoś w miare zrozumiale jak dla laika to opisze to pewnie to zrobię.Pomóżcie!!
 

Tom87

Użytkownik
Dołączył
Maj 25, 2007
Posty
53
http://www.trojanypl.org/ Wybierz co najbardziej Ci odpowiada.Do niektorych trojanow,zalaczony jest opis jak generowac serwer,wiec nie powinno byc problemow.Oczywiscie trojana powinienes odpowiednio zbindowac.Nie wiem czy masz Ip ofiary.Jesli nie to postaraj sie bys otrzymal od niej wiadamosc mailem,ktora otworzysz w outlooku i wyciagniesz ip.Co do samego podrzucenia to kluczem jest socjotechnika.Szukaj informacji na forum jest ich masa.Z ich pomoca nawet laik sobie poradzi.
 

spider76

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 11, 2007
Posty
3