Jak wejść do innego komputera, będącego w tej samej sieci - Please, pomóżcie !

pit555

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 10, 2012
Posty
3
Cześć wszystkim,
Przypuszczalnie takich tematów było już tysiąc, może i nadal gdzieś są. Za co z góry bardzo przepraszam, uczę się posługiwać forum :)

Sprawa jest następująca, potrzebuję koniecznie "odwiedzić" komputer, który znajduje się w tej samej sieci wifi.
Dokładnie chodzi o sąsiada który najprawdopodobniej (na 95%) otwiera wszystkim listy (całą pocztę) robi zdjęcia i archiwizuje je w swoim komputerze. Informacja jest wiarygodna, natomiast ze znikającą pocztą, borykamy się już od ponad roku. Postanowiłem zwrócić się do Was z prośbą o pomoc. Jest to bardzo ważne, chociaż może i śmiesznie wygląda.
Czytałem kilka poradników ale jak widać, nic to nie dało. Spokojnie mogę powiedzieć, że jestem ZIELONY natomiast chęci są wielkie i motywacja jeszcze większa.
Jeżeli złamałem jakieś zasady forum (regulamin) z góry bardzo przeprasza, zrobiłem to nieświadomie. Jeżeli temat ma znajdować się gdzieś indziej, to poproszę o pomoc w przeniesieniu.

Z góry wielkie dzięki za pomoc w sprawie, pozdrawiam.
 

apathedosheu

Użytkownik
Dołączył
Luty 2, 2012
Posty
14
Witam kolejnego nowego użytkownika. Co prawda nie znam się na sieci bezprzewodowej w tym wypadku WiFi ale postaram się pomóc.

Czas na mojego małego lifehacka.
Może pora złapać sąsiada na gorącym uczynku i postraszyć policją ew. zorganizowaną grupą przestępczą, może to da mu wiele do myślenia. Być może sąsiad kradnie tożsamość.

Może ktoś inny na tym forum zna się na sieci bezprzewodowej i Ci w jakiś sposób pomoże. Tyle ode mnie.
 

DanoPlurana

Użytkownik
Dołączył
Marzec 16, 2007
Posty
246