Jaki język waybrać dla początkujących ?

danio481

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 30, 2012
Posty
3
witam,
tak jak w temacie nie wiem jaki wybrać język na początek.
Jestem początkujący i nie wiem jak zrobić np. trojana.
Udało mi się tylko zrobić w notatniku wirusa.
Do rzeczy:JAKI PROPONUJECIE JĘZYK NA POCZĄTEK:confused:
Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.
danio481B)
 

photrufr

Użytkownik
Dołączył
Listopad 1, 2011
Posty
32
C++ polecam wogóle do pisania czegokolwiek. Pamietaj ze pisanie wirusów to zajęcie czasochłonne i opanowanie samej znajomości jezyka nie wystarczy. Trzeba uczyc sie takze bibliotek takich jak winsock, winapi, wpf, curl i innych. Wpisz sobie w google cpp0x to taki darmowy kurs, ale i tak lepszym pomysłem byloby zaopatrzenie się w jakąs "biblie". Ja polecam symfonie. Kiedy pierwszy raz otworzylem ta ksiazke pomyslalem
e kolejne gówno ale jak zacząlem ja czytac uswiadomilem sobie jak malo wiem. Pozdro.

A i jeszcze jedno nie instaluj rzadnego kompilatora firmy borland. Inaczej zabije.
 

Piomek

Użytkownik
Dołączył
Maj 10, 2012
Posty
11
HTML się przydaje, lecz to nie jest język programowania. C++ jest względnie łatwy, i z nim można wiele zdziałać.
 

stleniacz

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 26, 2012
Posty
1
Pierwszy język programowania nie ma znaczenia, bo i tak po miesiącu żadnego trojana nie napiszesz. Może to być nawet Java, która stosunkowo łatwo wchodzi do głowy i bardzo dobrze obrazuje paradygmat obiektowy.
 

Narzew

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 27, 2012
Posty
16
Ja polecam Ruby, to chyba najłatwiejszy język programowania. Po 15 dniach obcowania z nim, napisałem już swój własny program uszkadzający kluczowe pliki systemowe :)
 

Gilotyna-007

Użytkownik
Dołączył
Luty 3, 2012
Posty
151
Według mnie trojana najłatwiej napisać w Delphi.

Trojan napisany w Delphi waży więcej niż w C++

Ja na początek polecam C++ , PHP to są 2 kluczowe języki