Keyloger dla znajomych

Michał Nowak

Użytkownik
Dołączył
Październik 6, 2013
Posty
1
Witam jestem nowy na forum wczoraj zostało mi ono podane przez mojego kumpla z byłej klasy. Na wstępie chce się przywitać ze wszystkimi na forum i zadać pytanie programistą.
Czy jest możliwość zrobienia dla mnie Keyloggera który po wysłaniu znajomemu przez GG,Skype,E-mail zostanie otwarty i będzie mi wysyłał jego Loginy/Hasła na mój e-mail jeśli tak prosił bym o odpowiedz w temacie. I czy jest osoba która podjeła by się tego zadania stworzenia takiego Key. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi oraz komentarze z góry przepraszam że ide po najłatwiejszej drodze ale jestem zielony w tym narazie i jest to nie możliwe do stworzenia dla mnie. Proszę nie wstawiać głupich komentarzy typu "Naucz się robić Key sam w C++ Lub innych programach" bo jak mówiłem nie dam rady narazie stworzyć czegoś takiego sam jestem nowy i dopiero się zacznę tego uczyć a takie komentarze świadczą tylko o waszej inteligencji lub arogancji z waszej strony do mnie. To że wy już to umienie nie znaczy że ja też potrafię programować.
 

Pragrom

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 6, 2013
Posty
42
Do keylogerów polecam użytkownika "meViu", jest on uczciwy i jego produkty są w 100% skuteczne ;]
 

mikropka

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 29, 2013
Posty
8
Oczywiście że jest możliwość, tylko nie wiem czy sobie zdajesz sprawy że takie programy są drogie (około 150zł). Za tyle bodajże można kupić od poleconego użytkownika "meViu", zresztą sam go polecam, bo jest uczciwy.
Tylko ostatnio nie idzie go zastać, jakieś prywatne sprawy ma. Ja Ci mogę udostępnić takie paści* (czytaj: cudo techniki) tylko wykrywalność około 10/42.

Kontakt do mnie, GG: 48731893
----------------------------------
Kontakt do meViu, GG: 47076444
 

meViu

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 8, 2013
Posty
223