"Nie trojanom Ctrl+C"

blackhat

Użytkownik
Dołączył
Listopad 28, 2004
Posty
55
Witam.
Proponuję rozkręcić akcję "Nie trojanom Ctrl+C"- coś w stylu "Nie dzieciom Neo..". Wkur... mnie już takie texty: "jestem początkujący, mój trojan się źle kompiluje", "zacząłem programować 2 dni temu. Chcę napisać trojana, ale mam problem" itp.,itd.,etc...
Człowieku, zastanów się zanim zaczniesz 'podbijać' sieć. Nie umiesz napisać prostego 'hello world', a bierzesz się za trojany? Inna sprawa- po ch*** kolejny trojan z super-destruktywną funkcją "open CD", której działania nawet ów 'programista' nie zrozumie, ale skopiował ją, bo była akurat w jakimś FAQ. Albo : "cześć, napisałem trojana, to mój pierwszy program (programuję od 2 dni), ale mam nadzieję że będzie się wam podobać....". ........
Co na to publika?
 

Kornik52

Były Moderator
Dołączył
Sierpień 12, 2004
Posty
848
Weisz.. ja zaczynalem od trojana, tylko ja nie kozystalem z artykulu a kolega mi tlumaczyl wszystko od podstaw jak napisac owego trojana. ;] Pamietam tamten trojan pokazywal tylko wiadomosc w okienku. Nie widze nic zlego w zaczynaniu od trojana, poniewaz moze to wiecej nauczyc niz hello world.
 

Avat

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 1, 2006
Posty
221
A ja jestem za. Blackhatowi chodzi o te dzieci neo, które dowiedziały się od swojego kolegi, że jego kuzyn albo ktoś inny haknął serwer Tibii i musiał płacić 10000000000$ odszkodowania i też tak zapragnęli. Uważam, że do nauki trojany są spoko (programuję 2 miechy i już mam napisany 1 trojan i 2 keyloggery xD), pod warunkiem, że nie będą formatować dysku C i nie dorwie się do nich nikt nieodpowiedzialny. Ale to chyba nie miałoby sensu - są akcje: Bykom Stop, Stop Dzieciom Neo, ale ja jakoś nie zauważyłem poprawy w stosunku do lat poprzednich. Gorzej, jest coraz więcej dzieci neo i ortożłopów, mimo, że wiele ludzi te akcje popiera. To wszystko przez popularyzacje Internetu :/.