Parę Wątpliwości

Qrna

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 7, 2011
Posty
4
Witam potrzebuję pomocy,może ktoś znalazł by czas i pomógł mi.
Chodzi mi o stronę www.zgarniaj-punkty.pl [nie wchodź jeżeli nie masz wiedzy]
Koleś sprytnie mnie poprosił o zarejestrowanie się i niby polecenie go,przedstawiając się jako były znajomy o.0

Wiem wiem... głupota moja ,że dałem tak się wykiwać
Już tłumaczę jak ja to widzę i jak "niby" to działa.
Po wejściu na stronę wszystko ładnie cacy nagle wyświetla się tabelka z opcją "run"
i po "cichu" instaluje się keylogger... kumpel gadał ,że to jest napisany jakiś skrypt? w javie do działania tego ustrojstwa niby [nie wiem ,nie znam się]

I teraz moje pytanie może ktoś mi powiedzieć ,gdzie instaluje się ten keylogger ,żeby usunąć ten badziew ,może ktoś by potrafił wyciągnąć nick,email z tego syfu ,lub ip tego cwaniaczka?
Bardzo bym prosił o nawet najmniejszą pomoc za którą będę bardzo wdzięczny.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Qrna

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 7, 2011
Posty
4
Przeskanuj system czymś co to wykrywa np. Gdata
virustotal

Jak chcesz go znaleźć to musisz pisać do ovh i pytać się o stronę http://ks2650.kimsufi.com/

Dzięki wielkie wiedziałem,że ktoś pomoże tak na marginesie sam to wszystko "wyciągnąłeś" ?
Może uda Ci się uzyskać nick ? czy to wszystko co dałeś radę? wiem,że wymagam sporo ale będę wdzięczny.

Znalazłem ten key na allegro jest w sprzedaży,no i zła nowina
Anty_HACKER system


KOMPLETNA NOWOŚĆ !!! Dzięki temu systemowi program jest niemal niemozliwy do odczytania przez programy odczytujące kod programów z już skompilowanych. A wiec, nie zajrzy do kodu programu. Masz pewność anonimowości i bezpieczeństwa.

Także raczej nikt mi nie pomoże... ale pamiętam o tym iż wszyscy ludzie kłamią.
 
Ostatnia edycja:

jan64

Użytkownik
Dołączył
Listopad 28, 2009
Posty
49