Prośba o pomoc.

Gogu

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 22, 2013
Posty
1
Jakie są możliwości do zdobycia hasła do konta GG, na innym komputerze? Posiadam numer tego konta. Słyszałem o metodzie słownikowej, mam w posiadaniu, dość pokaźny słownik ale nie znam programu jakim mógłbym ten słownik wykorzystać. A może jest inna opcja? Keylogger, tylko jaki? Albo trojan? Przyznam się, że jestem co najwyżej początkującym a moja wiedza na temat programowania jest szczątkowa. Jednakże, proszę o pomoc, ponieważ podejrzewam, że zostałem skompromitowany i chcę zdobyć na to dowód. Może zechciałby ktoś mi pomóc? Z góry dziękuję.
 

esmeralda

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 10, 2013
Posty
13
Jakie są możliwości do zdobycia hasła do konta GG, na innym komputerze? Posiadam numer tego konta. Słyszałem o metodzie słownikowej, mam w posiadaniu, dość pokaźny słownik ale nie znam programu jakim mógłbym ten słownik wykorzystać. A może jest inna opcja? Keylogger, tylko jaki? Albo trojan? Przyznam się, że jestem co najwyżej początkującym a moja wiedza na temat programowania jest szczątkowa. Jednakże, proszę o pomoc, ponieważ podejrzewam, że zostałem skompromitowany i chcę zdobyć na to dowód. Może zechciałby ktoś mi pomóc? Z góry dziękuję.


raczej uważaj na oszustów- tu ich jest pełno,. znają się a jakże, tylko że prawdziwego hasła nie zobaczysz. Bo najpierw po 3 godzianch gościu Ci powie( powinien raczej po 3-4 dniach!) że hasło ma i czeka na przelew. Potem dostaniesz hasło( złe!!!) ale kasy juz nie. Kompilują screny z photoshopa , wysyłaja maile z rzekomego konta( wszytsko fałszywki!!!! Jak wyślesz przelew-Mail skasowany GG też było założone tylko dla Ciebie. Smarkaczy jest tu co niemiara.Brutusem tego nie złamiesz. Ich serwer zrywa , bo ma zabezpieczenie przed takim atakiem. Nie wiem - nie znam się, sama poluję na jakiegos normalnego ale po 2 tygodniach bytowania straciłam nadzieję. Same smarki z 5 klasy. A hakerzy za pierodoły sie nie biorą . Ich racjuje co innego , łamanie haseł w Pentagonie:)