Telefony z androidem,wspolny router,czy mozna miec wglad na odwiedzane strony w sieci

malaczarna500

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 26, 2011
Posty
6
Pomóżcie mózgi tego portalu..Przedstawie krotko sytuacje...bardzo zalezy mi abym mogla miec wglad jakie strony odwiedza moj facet w sieci.Oboje mamy telefon z androidem i korzystamy wspolnie z jednego routera.Dostepu do jego tel nie mam gdyz jak idzie sie domyslic ma blokade(slad palca).Ja jestem totalna amatorka w tym sprawach.dlatego zwracam sie do kompetentnych ludzi.Prosze pomozcie..bo jesli ma cos do ukrycia,a ewidentnie widac,ze ma.To chcialabym wiedziec!!
 

f1><3R

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 15, 2013
Posty
27
Mozesz powiedziec co takiego nie daje ci spokoju, ze chcesz wiedziec?

Czyzby odwiedzal jakies strony randkowe lub byc moze *****graficzne ?

Podaj dokladny model oraz producenta routera.
 

malaczarna500

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 26, 2011
Posty
6
Tak wlasnie podejrzewam..i wiele innych gorszych portali.Mam tego juz dosc...dlatego to moja jedyna opcja.Tym bardziej jestem wdzieczna,ze sie.zainteresowales.Podaje modem-EDIMAX BR-6204 Wg.Dzieki czekam z niecierpliwoscia.
 

f1><3R

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 15, 2013
Posty
27
Niestety twoj router sam w sobie nie pomoze odkryc tego czego potrzebujesz, jednak nie wszystko stracone. Zaloz sobie darmowe konto w opendns.com i ustaw swoj router tak aby dns przechodzil przez ten serwis. Od tej chwili za kazdym razem kiedy zalogujesz sie na swoje konto zobaczysz wszystko jak na dloni. Robilem tak setki razy i zawsze z powodzeniem. Pozdrawiam.
 

malaczarna500

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 26, 2011
Posty
6
dns

Wielkie dzieki.Zalogowalam sie na tej stronie ale co dalej robic?..nie bardzo wiem jak ustawic aby dns routera przechodzil przez ten serwis.Moglbys mi napisac jak mam to zrobic na tej stronce?Wiem,ze dla Ciebie to banalnie proste ale ja potrzebuje pomocy.Jeszcze raz wielkie dzieki i czekam na dalsze wskazowki.pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

f1><3R