Włamanie do dedykowanego servera Metin2

MajkPL

Użytkownik
Dołączył
Październik 25, 2013
Posty
3
Witam, wiem że nie wypada prosić o takie rzeczy, jednak proszę was o pomoc, jedynie w celach edukacyjnych.
Jestem zielony w tych sprawach i tak na prawdę praktycznie nic nie wiem, chcę się dowiedzieć sam dla siebie,
dla swojej satysfakcji, że potrafię. Nie jestem na kierunku informatycznym a nawet nie mam nic z tym wspólnego,
jednak bardzo mnie to interesuje, bawię się grafika komputerowa itp, chciał bym i nauczyć się tego.
Proszę o wytłumaczenie jak to się robi, jestem pewny ze sobie poradzę :)
I proszę was nie piszcie żebym zaczął od rzeczy podstawowych.
 

f1><3R

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 15, 2013
Posty
27
Nie chcesz zaczac od podstaw tylko odrazu cos robic tak?

Powiem ci tak, tu nie chodzi o to zebys wiedzial jak zalatwic jedna sprawe bo ktos ci pokazal jak wiec umiesz to robic i juz jestes hakjerem, przypomina mi to te wszystkie malpy ktore nauczyly sie jak uzywac office 2000 a kiedy wszedl 2007/2010 nie wiedzieli co i jak.
Jest to taka sama sytuacja tylko na innej plaszczyznie.
Jezeli nie chcesz poznac podstaw to pozwol ze dam ci rade, nie marnuj czasu innych ludzi ale przedewszystkim swojego czasu poniewaz niewarto.

Nie zawsze dasz rade wbic gwozdz uzywajac widelca.

Pozdrawiam i zycze szczescia.
 

MajkPL

Użytkownik
Dołączył
Październik 25, 2013
Posty
3
Ja chce uczyć się pojedynczych rzeczy, a nie być hackerem :). Zostanie hackerem jest bardzo czasochłonne i nie wiem czy bym wszystko ogarną
 

Hunter

Użytkownik
Dołączył
Październik 29, 2005
Posty
478
Witam, wiem że nie wypada prosić o takie rzeczy, jednak proszę was o pomoc, jedynie w celach edukacyjnych.
Jestem zielony w tych sprawach i tak na prawdę praktycznie nic nie wiem, chcę się dowiedzieć sam dla siebie,
dla swojej satysfakcji, że potrafię. Nie jestem na kierunku informatycznym a nawet nie mam nic z tym wspólnego,