Wycięte z: Keylogger - co i jak

Ladricz

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 10, 2006
Posty
3
maly3900 jestem całkiem zielony w temacie jak możesz to wytłumacz mi to Numer GG Clienta - numer Gadu-Gadu na który powinne przychodzić "wciśnięte klawisze" < rozumie ze chodzi o num. gg ofiary ??> moja dziewczyna
<

Hasło do Servera GG - hasło GG z którego powinny przychodzić "wciśniete" klawisze [zrób nowe konto!] mam podać hasło z jej kompa jakie ma do gg??]
Numer GG servera - numer GG z którego powinny przychodzić "wciśniete" klawisze [zrób nowe konto!] Nie czaje jaki numer
Serwer Gadu-Gadu [Nie wiesz który działa? kliknij 2 razy na tym polu] - wybierz działający server GG nacisłem 2 razy i wyskoczyły mi te serwery rozumiee ze mam sobie którys wybrać i wpisać w programie
Sprawa taka czy bedzie smigac jak dziewczyna niejest w moim połączeniu lokalnym i czy ruter odniej nie stoi na przeszkodzie Dziękuje za szybką odpowiedz Pozdrawiam
 

Mo4x

Były Moderator
Dołączył
Grudzień 26, 2005
Posty
704
Originally posted by Ladricz
Numer GG Clienta - numer Gadu-Gadu na który powinne przychodzić "wciśnięte klawisze" < rozumie ze chodzi o num. gg ofiary ?

Jak sama nazwa mówi Numer Gadu-Gadu Klienta.
Co to jest Klient w Informatyce?

Originally posted by Ladricz
Hasło do Servera GG - hasło GG z którego powinny przychodzić "wciśniete" klawisze [zrób nowe konto!] mam podać hasło z jej kompa jakie ma do gg??]
Numer GG servera - numer GG z którego powinny przychodzić "wciśniete" klawisze [zrób nowe konto!] Nie czaje jaki numer
Jest to nowe konto Gadu-Gadu. Tworzysz sobie nowy numer...

Originally posted by Ladricz
Sprawa taka czy bedzie smigac jak dziewczyna niejest w moim połączeniu lokalnym i czy ruter odniej nie stoi na przeszkodzie Dziękuje za szybką odpowiedz Pozdrawiam

Aplikacja bazuje na protokole Gadu-Gadu, to, że serwer jest NAT<>NAT nie ma znaczenia...
 

Ladricz

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 10, 2006
Posty
3
Hasło do Servera GG skąd mam wziąść te hasło??
i numer serwera??