Zmienianie wyniku w grze

R4-007

Użytkownik
Dołączył
Maj 9, 2007
Posty
4
Witam
Od razu na początku mówię, że jestem laik w tej sprawie, ale trochę wiem o co chodzi i proszę od razu nie kasować mojego postu.
Więc tak mam grę flash w której chciałbym być na pierwszym miejscu i znalazłem w necie taki program do zmieniania wartości programów-TSearch. Znalazłem także tutorial o tym i posłużyłem się nim, lecz to nic nie dało. Robiłem wszystko jak tam mówili i zmieniłem wartość, lecz potem gdy powróciłem do gry to zamiast zmiany wyniku w przeglądarce pojawił się komunikat, że pamięć nie może być read czy coś takiego. Czy to dlatego, że robię to na przeglądarkach mozilla firefox i internet explorer 7?? Bo w tutorialu użyty jest program Internet Explorer 6(może dlatego, ze ma mało zabezpieczeń). Ale teraz nasuwa się następne pytanie jak usunąć IE 7 i zainstalować IE6. Dużo razy próbowałem, ale nie dało rady. Proszę o pomoc.
 

Dark Smark

Były Moderator
Dołączył
Kwiecień 29, 2006
Posty
1953
W Dodaj lub usuń programy można usunąć składnik systemu, między innymi IE.
Crackowanie programów jest nieraz żmudne. Musisz wyszukać odpowiednią wartość w pamięci i ją po prostu podmienić. Przykład dla Windowsowskiego Pinballa. Uruchamiasz grę, otwierasz proces. Wchodzisz do gry zdobywasz kilka punktów np 7000. Teraz wyszukaj wartość 7000 w pamięci tej gry. Wartości może być kilka/kilkaset. Znowu zdobądź kilka punktów i znajdź adres pamięci w którym wartość 7000 zmieniła się na aktualną wartość twoich punktów. TAK! To jest adres w pamięci w której trzymana jest informacja o ilości punktów. Teraz wystarczy tą wartość zamienić na jaką my chcemy i gotowe.
smorkri0.jpg

Tyle grać by mi się nie chciało.
 

Dark Smark

Były Moderator
Dołączył
Kwiecień 29, 2006
Posty
1953
Originally posted by dawal
a jak otworzyc proces tzn gdzie wejsc zeby ogladac pamiec tej gry
Cały czas mowa o programie TSearch. Podstawy angielskiego. Na pierwszy rzut oka widać opcje "open proces".
TSearch%20v1.6.png