Pare pytań w sprawie DarkComet'a

myhavk

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 11, 2012
Posty
2
Hej jestem nowy i nie znam się nic na hakingu itp.
Ostatnio zacząłem się bawić Darkcometem
I teraz mam parę pytań.

1. Jak zrobić żeby serwer u ofiary działał w trybie administratora. Gdyż nie mogę przeglądać niektórych plików u ofiary.
2. Jaki polecacie crypter?
3. Miałem zainstalowany serwer na 2 kompie. A on z kolei był na tym samym łączu. I wspólnym wifi.
Gdy komputer przeniosłem do innej sieci. Serwer przestał być wykrywalny przez klienta darkcometa. Co to może być?
4. Jaki polecacie podobny lub lepszy program niż darkcomet.

Dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam Kuba
 

apaczkrk

Użytkownik
Dołączył
Maj 23, 2012
Posty
22
1. Nigdy nie miałem z tym problemów - zawsze pełny dostęp
2. Dobry crypter to chrome crypter , htc crypter, star crypter - ale nie będzie Ci ich łatwo ściągnąć.. Uważaj bo w sieci jest pełno zainfekowanych crypterów
3. Używasz No-IP ? Jeśli nie to zacznij, wtedy server będzie się łączył z hostem na NO-IP i nie będzie problemu czy taka sama sieć czy inna...
4. DarkComet jest ok chociaż ma też swoje wady, ja używam darkcometa jak i również CyberGate - też uważaj co ściągasz - trudno o czystą wersję
 

myhavk

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 11, 2012
Posty
2
1. Nigdy nie miałem z tym problemów - zawsze pełny dostęp
2. Dobry crypter to chrome crypter , htc crypter, star crypter - ale nie będzie Ci ich łatwo ściągnąć.. Uważaj bo w sieci jest pełno zainfekowanych crypterów
3. Używasz No-IP ? Jeśli nie to zacznij, wtedy server będzie się łączył z hostem na NO-IP i nie będzie problemu czy taka sama sieć czy inna...
4. DarkComet jest ok chociaż ma też swoje wady, ja używam darkcometa jak i również CyberGate - też uważaj co ściągasz - trudno o czystą wersję

Ad.1 Ja z tym mam problem, a używam obecnie windows 7, próbowałem znaleźć jakieś ustawienie przy serwerze do pełnego dostępu ale nic niema takiego.