ardamax keylogger jak ustawić FTP

baniek78

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 12, 2013
Posty
15
Witajcie.
Już o dłuższego czasu głowie się o co chodzi z tym ardamax keylogger i funkcją FTP.
Chodzi mi oto że przy wyborze gdzie mam żeby logi przychodziły na e-mail lub ftp.
Tylko jak trzeba zrobić i gdzie to ftp żeby mi logi przychodziły i jakie dane podać bo w keylogger mamy takie cztery pola:
FTP Host: ( co tu trzeba wpisać i gdzie takie coś zrobić do wpisania tu?
Remote Folder: (też co tu trzeba wpisać i jak to zrobić?
Username: (tu chodzi o login chyba tylko ten login to np poczty czy serwera ftp?
Password:
Jeśli chodzi oto to jestem totalnie zielony więc proszę o wyrozumiałość.
 
Ostatnia edycja:

szkitoniarz

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 3, 2013
Posty
35
FTP Host: tu wpisujesz adres serwera FTP, na który mają zostać wysłane logi
Remote Folder: tu wpisujesz nazwę folderu na serwerze FTP, w którym mają się zapisać logi
Username: nazwa na serwerze FTP
Password: hasło, oczywiście
Pzdr.
 

baniek78

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 12, 2013
Posty
15
Stworzyłem serwer FTP w programie CesarFTP i jak wpisuje nazwę serwera w ardamax keylogger 2.8 i biorę TEST wyskakuje taki komunikat: Can't connect to FTP host.Nie można określić nazwy serwera lub adresu. Co trzeba zrobić albo co zrobiłem nie tak wszystkie dane serwera ftp podałem ???
 
Ostatnia edycja:

HeadShotDeluxe

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 17, 2012
Posty
86
Witaj.
Najpierw w google wpisz "darmowy hosting FTP" i wybierz sobie jaki Ci pasuje(ja używam www.cba.pl). Oczywiście musisz ten serwer "obczaić": poczta, filemanager. Co do konfiguracji Ardamaxa:
ardamaxx39.png