Atak na komputer Avast

AmadeuszFight

Użytkownik
Dołączył
Listopad 23, 2009
Posty
1
Witam wszystkich.Na początku zaznacze, że jestem kompletnym laikiem w hakerskim rzemiośle.Pojawiłem sie tutaj ponieważ dzisiaj mój program antywirusowy wykrył próbe włamania.Mam Avasta 4.8 Home Edition.Gdzie moge wyczytać coś więcej w programie na temat ataku i co zrobić w tej sytuacji?To może sie powtórzyć zapewne.No i czy moge sie dowiedzieć, kto za tym stoi?
Pozdrawiam
 

Notebook

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 2, 2010
Posty
44
thc_flow dobrze pisze kiedyś będziesz płakał bo nie masz programu antywirusowego a co za tym idzie.Każdy bedzie mógł ci się łatwiej włamać na kompa.Powiedzmy,że ty nie będziesz miał antywirusa i ktoś ci przyszle linka do super gry(oczywiście ta strona byłaby hakera)ty klikniesz a tam się okazuje,że był np. trojan i co wtedy.trojan jest na twoim komputerze i osoba ta co ci przysłała linka juz ma wtedy pełną kontrolę nad twoim komputerem czyli może ci sformatowac dyski wtarde lub zawirusować komputer tak,że nie będziesz mógł nic poza oddaniem komputera na naprawę.Radzę ci lepiej zainstaluj porządny program antywirusowy.
 

KangurX

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 4, 2008
Posty
281
Jakby mial stare IE to moze po wejsciu na strone pobraloby mu trojana, jak sam nie sciagnie to mu nic nie bedzie. Chociaz jak nie ma zielonego pojecia o bezpieczenstwie to przyda mu sie AV.
 

Notebook

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 2, 2010
Posty
44
Ja bym powiedział,żę Avast jest słaby kiedyś go miałem na innym kompie to jak miałem Avasta to on zamiast wirusy usuwać to je po prostu przepuszczał.I jak sam ręcznie usuwałem te wirusy to gdy mi się wydawało,że już ich nie ma to byłem w błędzie.Na nastepny dzień te wirusy były cały czas gdy włączyłem skanowanie kompa.Gdy zmieniłem antywirusa na inny to jest ok i nie mam teraz ani jednego wirusa.
 

Boobie

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 25, 2008
Posty
195