Baza Danych Akcess

kiszol

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 9, 2009
Posty
6
W bazie powinna być możliwość:
1. Wprowadzania i przechowywania:
 Danych osobowych klientów
 Danych o pojazdach (marka, model, rocznik, numer rejestracyjny, kolor, stan licznika)
 Danych o naprawach, (kiedy, co, części, za ile itp.)
 Danych o częściach magazynie (nazw, przeznaczenie, cena, ilość sztuk, oryginał)
2. Realizowania funkcji przeglądania i wyszukiwania:
 Klientów po nazwiskach, adresach, samochodach
 Pojazdów po markach, rocznikach, numerach rejestracyjnych, nazwiskach właścicieli, modelach, przebiegach, kolorach
 Napraw po klientach, samochodach, datach, kosztach
 Części po nazwach, naprawach samochodów i datach
3. Drukowania raportów o:
 Klientach
 Pojazdach
 Częściach
 Kosztach
 Naprawach
Baza powinna uruchamiać się panelem sterowania
Zrobiłem już początek tej bazy: wszystkie tabele (każda uzupełniona 5 rekordami) i relacje (nie wiem czy dobrze)
Oto co ja zrobiłem : relacyjna baza danych
Proszę o pomoc was informatyków.
 

Levy272

Użytkownik
Dołączył
Luty 25, 2009
Posty
171
Mam dziwne wrażenie, że za darmo nikomu nie będzie się chciało robić bazy danych w naszym jakże kochanym Accesie (a bynajmniej mi xD).
Radzę wrzucić to do zleceń i przygotować kilka złotych ^^
 
Do góry Bottom