Ostatnio postanowiłem zająć się nieco programowaniem i korzystająć z tutoriali postanowiłem napisać swojego pierwszego, prostego keyloggera. Niestety jak to zawsze jest w takich wypadkach pojawiają się problemy.
Jak na razie zrobiłem mały prototyp programiku, w którym okno wiersza poleceń nie jest jeszcze ukryte. Mam pytanie, czy istnieje może jakaś funkcja odwołująca się do danej biblioteki, która może ukryć to okno oraz zapewni stałe działanie programu, nawet wtenczas, gdy uruchomione są inne aplikacje. Szukam także instrukcji (przydałaby się także biblioteka do niej ;]), która "czekałaby" na naciśnięcie klawisza, po czym program przechodziłby do wykonania następnych instrukcji. Nie chodzi mi o coś w stylu
'cin >>', która dopiero po wprowadzeniu klawiszem enter przechodzi do dalszych instrukcji.
W necie tymczasem poszukam sobie tablicę znaków w ASCII... ;]
Jak na razie zrobiłem mały prototyp programiku, w którym okno wiersza poleceń nie jest jeszcze ukryte. Mam pytanie, czy istnieje może jakaś funkcja odwołująca się do danej biblioteki, która może ukryć to okno oraz zapewni stałe działanie programu, nawet wtenczas, gdy uruchomione są inne aplikacje. Szukam także instrukcji (przydałaby się także biblioteka do niej ;]), która "czekałaby" na naciśnięcie klawisza, po czym program przechodziłby do wykonania następnych instrukcji. Nie chodzi mi o coś w stylu
'cin >>', która dopiero po wprowadzeniu klawiszem enter przechodzi do dalszych instrukcji.
W necie tymczasem poszukam sobie tablicę znaków w ASCII... ;]