Originally posted by sebastianraszka
Czego używać do robienia gier internetowych w c++??
socketów czy może czegoś innego??
Jakiś poradnik albo przykład??
Proszę o pomoc.
-jak sie robi gre to sie od razu bierze jakas biblioteke ulatwiajaca obsluge neta , nie ma sensu wynajdywac kola od nowa , a zapoznajac sie z czyms co zrobil juz ktos inny i tak bedziesz wiedzial jak to dziala i umial zmodyfikowac
-dobrym pomyslem jest uzycie ENGINE'u ,w ktorym mamy mozliwosc zaprogramowania gry sieciowej , bo ma juz potrzebne rzeczy w sobie , od razu uczysz sie engine'u oraz tego jak zaprogramowac dzialanie gry w sieci
-poza tym obsluga jakiejs biblioteki graficznej : SDL , allegro , DIRECTX albo OGL (w przypadku niektorych zaryzykowal bym nawet nazwe JEZYK PROGRAMOWANIA a nie biblioteka
ze wzgledu na rozbudowanie)
- i w skrocie ode mnie: jesli nie wiesz na co sie piszesz dodam tylko : zaprogramowanie nawet najprostszej gry samemu a zrobienie jej w GMie to jak NIEBO i ZIEMIA(przynajmniej dla mnie) , a jesli nie znasz sie na programowaniu a o np directx juz nie wspominajac, to tak jak porownanie : to co PONAD NIEBEM a Ziemia
mam nadzieje ze sprawa jest jasna