- Dołączył
- Wrzesień 24, 2011
- Posty
- 325
Witam.
Napewno każdy z was miał kiedyś pomysł o "programowaniu muzyki".
Ostatnio odkryłem że jest to możliwe, a efekt jest nie najgorszy :>
A więc otwieramy nasz kompilator C++ i przykładowo piszemy takie coś:
Kompilujemy... i otwieramy.
Hmm... a jak to działa?
A więc opiszę teraz funkcję Beep();
Jak widać funkcji używa się: Beep(param1, param2);
Parametr 1 (param1) - czyli częstotliwość dźwięku.
Parametr 2 (param2) - czyli czas trwania dźwięku (w milisekundach)
Dodałem tam też funkcję Sleep(param1); która "zamraża" program.
Parametr 1 (param1) - czas trwania w milisekundach.
Przy odrobinie wyobraźni można skomponować całkiem fajne utwory .exe
Napewno każdy z was miał kiedyś pomysł o "programowaniu muzyki".
Ostatnio odkryłem że jest to możliwe, a efekt jest nie najgorszy :>
A więc otwieramy nasz kompilator C++ i przykładowo piszemy takie coś:
Kod:
#include <iostream>
#include <windows.h>
int main()
{
Beep(500, 500);
Beep(600, 400);
Beep(700, 300);
Sleep(50);
Beep(600, 200);
Beep(800, 100);
Beep(700, 600);
Beep(600, 400);
Beep(700, 300);
Beep(900, 500);
Sleep(30);
Beep(600, 300);
Beep(900, 100);
Beep(600, 300);
Beep(300, 500);
}
Hmm... a jak to działa?
A więc opiszę teraz funkcję Beep();
Jak widać funkcji używa się: Beep(param1, param2);
Parametr 1 (param1) - czyli częstotliwość dźwięku.
Parametr 2 (param2) - czyli czas trwania dźwięku (w milisekundach)
Dodałem tam też funkcję Sleep(param1); która "zamraża" program.
Parametr 1 (param1) - czas trwania w milisekundach.
Przy odrobinie wyobraźni można skomponować całkiem fajne utwory .exe