C++ vs. HTML

Status
Zamknięty.

piotrek388

Użytkownik
Dołączył
Marzec 10, 2011
Posty
31
W programowaniu jestem kompletnie zielony, ale no w końcu chcę się nauczyć jak na początek jeden z nich, czyli HTML lub C++. Do obydwu mam wideo tutoriale i który według was wybrać, który wy byście wybrali ?




P.S.

Jeśli jest już taki temat to przepraszam, ale chciałbym poznać nową inną odpowiedź ;)
 

In7ount

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 28, 2012
Posty
79
Po pierwsze , to są dwa różne światy , pierw zadaj sobie pytanie co ty chcesz programować ? i wtedy ci pomogę
 

VR8

Moderator
Członek Załogi
Dołączył
Wrzesień 24, 2011
Posty
325
W programowaniu jestem kompletnie zielony, ale no w końcu chcę się nauczyć jak na początek jeden z nich, czyli HTML lub C++. Do obydwu mam wideo tutoriale i który według was wybrać, który wy byście wybrali ?




P.S.

Jeśli jest już taki temat to przepraszam, ale chciałbym poznać nową inną odpowiedź ;)
Co ty do czego porównujesz? xD
Już lepiej byłoby porównywać "<body>" do "int main()" xD
 

piotrek388

Użytkownik
Dołączył
Marzec 10, 2011
Posty
31
Po pierwsze , to są dwa różne światy , pierw zadaj sobie pytanie co ty chcesz programować ? i wtedy ci pomogę

jeśli napisałem HTML albo C++ to nie trudno chyba wywnioskować że interesuje mnie to i to.
A więc co wy byście wybrali na moim miejscu?
 

homer_

Użytkownik
Dołączył
Luty 14, 2012
Posty
14