crackme, prośba o pomoc

dodoxx6

Były Moderator
Dołączył
Luty 15, 2011
Posty
252
Prosił bym aby ktoś pomógł mi znaleźć odpowiedź do tego programu.
Daję link: http://www.sendspace.pl/file/ccf93c5d3b4438d3115f53b
Ja jestem początkujący, więc prosił bym aby opisać proces "znajdywania" hasła wraz z programami bardzo łopatologicznie. Program napisał mój kolega i mówił że jest to liczba 5o cyfrowa, czy to prawda - nie wiem. Program na pewno nie jest skąplikowawany. Próbowałem debuggerem ale zabezpieczył się, a atak siłowy nic nie dawał ponieważ nie wiedziałem jak pobrać tekst z konsoli :mad: .
Ps
Jeśli to prawda co jest na dole strony, to wszystkiego najlepszego grzonu.


Z góry bardzo dziękuję za pomoc ;) .

Edit: Proszę pomóc mi, wszystko wyjaśniłem w kolejnym poście, proszę o sprawdzenie czystości programu ja nic nie wykrywam ale kolega mówi że coś z tym plikiem jest nie tak a potrzebuję na jutro rano czystego kompa. Proszę o pomoc. Z góry bardzo dziękuję.
 
Ostatnia edycja:

grzonu

Były Moderator
Dołączył
Grudzień 26, 2006
Posty
1390
Dzieki ;)

Jak bede miał chwilke to zerkne ;)
 

dodoxx6

Były Moderator
Dołączył
Luty 15, 2011
Posty
252
Pomocy!

Inny kolega powiedział mi że wykrywa w tym programie wirusa (prawdopodobnie keyloggera), więc jeśli ktoś mógłby sprawdzić ten program i powiedzieć mi czy to prawda (czy w programie jest jakieś świństwo alb co innego) był bym bardzo wdzięczny. Prosił bym aby odpisał mi ktoś szybko (wiem że wszystko trfa itd. ale potrzebuję niestety czystego kompa do rana :( :( więc prosił bym o szybką pomoc) jak pozbyć się negatywnych skutków (o ile takie są). Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź.
 
Ostatnia edycja:

hxv

Były Moderator
Dołączył
Sierpień 9, 2006
Posty
797
Żadnego keyloggera nie ma, program jest czysty. Co do hasła - 11397. Nie działa jednak za każdym razem. Czemu? Nie wiem, stawiam na błąd w kodzie wykrywającym debugger.
 

dodoxx6

Były Moderator
Dołączył
Luty 15, 2011
Posty
252
Dzięki