Delphi Expert

fl3a

Użytkownik
Dołączył
Marzec 12, 2005
Posty
538
Moze was to zacheci do experymentowania jak podam tu kilka lunkow do nieco ciekawszych zrodel Delphi? Jak macie cos co by sie tu nadawalo to smialo wrzucajcie
smile.gif


- http://www.virusexchange.org/positron/delphi/
- http://iamaphex.net/downloads/


Rootkity w Delphi:

- http://www.zone-h.com/download/file=5464/
- http://www.rootkit.com/vault/therealaphex/AFXRootkit2005.zip
 

Jonny

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 7, 2002
Posty
401
Jedyna zaleta delphi jest latwosc tworzenia aplikacji natomiast jesli chodzi o szybkosc, przejrzystosc (sprobuj zcraczyc jakis progs delphi), czy wielkosc kodu to delphi dla bardziej zaawansowanych poza niektorymi przypadkami nie wydaje sie dobrym srodowiskiem - no coz ale przyznam szczerze ze widzialem ttrojaniki pisane w delphi
smile.gif
smile.gif
.
 

LAMHAC

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 9, 2005
Posty
57
ja tylko na Delphi śmigam
<
dzięki Delphi powstał StrikeBackDoor :]
fajny trojanik lecz opublikowana najwyższa wersja to tylko 1.0
i przy okazji dzięki dla Strike za małą lekcje delphi
<
 

goliat

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 16, 2005
Posty
23
ja mile wspominam te pare lat kiedy pisalem w Delphi. szybkosc kompilacji i czytelnosc kodu to jedne z mocniejszych zalet. ludzie cenia delphi przede wszystkim za RAD, ale kompilator tez nie jest najgorszy, jak sie postarac to mozna calkiem milutkie/malutkie exeki potworzyc
<


najbardziej brakowalo mi plikow naglowkowych. zdarzalo sie ze musialem przerywac fajny projekt bo brakowalo definicji typow itd..., w koncu w pascalu windowsa nie napisano
smile.gif
 

goliat

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 16, 2005
Posty
23
o ile mi wiadomo w Delphi Windowsa nie pisano :mrgreen:

ale tak na powaznie Windows (2k dla przykladu) byl pisany przede wszystkim w C, czesc powstala w C++. asma stosowano w warstwie HAL, jadrze, paru DLLach, oraz jak wszyscy tworcy rootkitow wiedza - przy wywolaniach uslug systemowych w NTDLL
<


mimo wszystko uwazam Delphi za bardzo udany produkt Borlanda. kiedys na uczelni badalismy szybkosc roznych jezykow programowania. jednym z zadan bylo wielokrotne mnozenie dwoch macierzy 100x100. w tescie wziely udzial Visual C++,C# (z pakietu VS.NET 2005), Builder 6, Delphi 7 , Java(1.5?),gcc

kolejnosc ukonczenia zadania: (z grubsza - moge sie mylic)
Visual C++
<

Delphi i gcc
C#
Java
Builder known as burdel

zeby jak najbardziej wykluczyc specyfike srodowisk zrezygnowalismy z inicjowania tablic wartosciami losowymi (generator liczb losowych moze byc roznie implementowany).

wyszlo na to ze Visual C++, skorzystal z faktu ze macierze byly wypelnione stalymi wartosciami i jakims cudem zoptymalizowal obliczenia tak, ze zajely mu one .... 0ms!!!!
ciekawostka
<


no ale chcialem zaznaczyc ze kompilator Delphi generuje dosc znosny kod :mrgreen:
 

Jonny

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 7, 2002
Posty
401
Originally posted by goliat
o ile mi wiadomo w Delphi Windowsa nie pisano :mrgreen:

ale tak na powaznie Windows (2k dla przykladu) byl pisany przede wszystkim w C, czesc powstala w C++. asma stosowano w warstwie HAL, jadrze, paru DLLach, oraz jak wszyscy tworcy rootkitow wiedza - przy wywolaniach uslug systemowych w NTDLL
<


mimo wszystko uwazam Delphi za bardzo udany produkt Borlanda. kiedys na uczelni badalismy szybkosc roznych jezykow programowania. jednym z zadan bylo wielokrotne mnozenie dwoch macierzy 100x100. w tescie wziely udzial Visual C++,C# (z pakietu VS.NET 2005), Builder 6, Delphi 7 , Java(1.5?),gcc

kolejnosc ukonczenia zadania: (z grubsza - moge sie mylic)
Visual C++
<

Delphi i gcc
C#
Java
Builder known as burdel

zeby jak najbardziej wykluczyc specyfike srodowisk zrezygnowalismy z inicjowania tablic wartosciami losowymi (generator liczb losowych moze byc roznie implementowany).

wyszlo na to ze Visual C++, skorzystal z faktu ze macierze byly wypelnione stalymi wartosciami i jakims cudem zoptymalizowal obliczenia tak, ze zajely mu one .... 0ms!!!!
ciekawostka
<


no ale chcialem zaznaczyc ze kompilator Delphi generuje dosc znosny kod :mrgreen:
Musze przyznac ze dosc ciekawe doswiadczenie i sam wynik - zwlaszcza ta ciekawostka - na jakich prockach puszczaliscie to cos ?? - Intel czy AMD ??? (0 ms - intrukcje parowalne ???? - kompilatory sa optymalizowane pod tym wzgledem). Z natury (problemu) optymalizacji wynika, ze szybkosc kodu jest raszej odwrotnie proporcjonalna do jego objetosci wiec to ze kod daly programy wiekszy raczej swiadczyloby ze wlaczona byla optymalizacja szybkosciowa - sprawdzaliscie jak to jest z przelacznikami w kompilatorach (optymalizacja pod wzgledem szybkosci i objetosci, roznice w wielkosci kodu ????).
 

goliat

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 16, 2005
Posty
23
zanim odpowiedzialem na Twojego posta musialem zobaczyc ten efekt jeszcze raz,
dla mnie tez waydawalo/wydaje sie to bardzo podejrzane :mrgreen:

ale gwoli scislosci:
procek: Celeron 566 (albo cos kolo tego)
OS: win2k

o ile bylo to mozliwe testowalismy releasy z optymalizacja predkosci. staralismy sie zeby zapisany kod byl jak najbardziej podobny.

koncowy efekt jest jednak powalajacy!!
sprawdzilem jeszcze ze ta magiczna optymalizacja wystepuje tylko w releasie. debuga nic nie rusza czym wypelnione sa te macierze.
 
Do góry Bottom