if 1 then hook?

lankusiek

Użytkownik
Dołączył
Luty 9, 2009
Posty
28
Witam. zanim zacznę moje pytanie chciałem tylko powiedzieć ,ze to jest super forum
smile.gif

myślałem nad zrobieniem programu takiego co jak ukaże się jakaś wartość np. w labelu
smile.gif
to zostanie naciścięty jakiś klawisz np. "A" .chodzi dokładnie mi o to ,ze mój program będzie zminimalizowany i będę uzywał innego. No i jeśli wyskoczy mi w moim projekcie jakaś wartość to zostanie naciśniety ten klawisz "A" który zadziała w tym programie w którym obecnie będę używał .dziękuję ,pozdrawiam.
 

proxima

Były Moderator
Dołączył
Marzec 9, 2007
Posty
651
ok, a o co chodzi? my Ci nie pomożemy myślec...
 

lankusiek

Użytkownik
Dołączył
Luty 9, 2009
Posty
28
no nie. naprawdę zle się wyraziłem ? robię program mam w nim label w tym labelu zmieniają mi się co jakiś czas wartości i jeżeli np. będzie jakaś wartość przypuśćmy 1 to wtedy zostanie tak jakby wciśnięty fizycznie klawisz z klawiatury "A"
<
czy tak się nie da zrobić ?
 

lankusiek

Użytkownik
Dołączył
Luty 9, 2009
Posty
28
pewnie się da jak zamontuje jakiś silniczek nad klawiszem
smile.gif
.no to pokierujcie mnie jakoś ? czy może muszę założyć jakiegoś hooka na daną aplikację?
 

I3L4D3

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 20, 2008
Posty
178
pewnie się da jak zamontuje jakiś silniczek nad klawiszem[/qote]
a może lepiej zatrudnić pracownika do tego?
<


Sorki, ale jakoś tak nie mogłem się powstrzymać...
<



Czyli tak...
Robisz 2 aplikacje?

Na jednej będzie label, a druga ma sprawdzać wartość labela, tak?
 

lasek_99

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 18, 2007
Posty
152
Kod:
If Label.Caption = '1' then
Naciśnij[A]*;

Heh ;] Każdy kiedyś był newbie (Ja nim nadal jestem xD).

*To nie jest w jakikolwiek sposób prawidłowa komenda "Naciśnij[A]"
 

I3L4D3

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 20, 2008
Posty
178
Aby nacisnąć jakiś klawisz użyj funkcji "keybd_event".
Przykład:
Kod:
keybd_event(VkKeyScan('b'),0,0,0);                 // Naciśnięcie klawisza "b"
keybd_event(VkKeyScan('b'),0,KEYEVENTF_KEYUP,0);   // Zwolnienie klawisza "b"
keybd_event(VkKeyScan('l'),0,0,0);                 // Naciśnięcie klawisza "l"
keybd_event(VkKeyScan('l'),0,KEYEVENTF_KEYUP,0);   // Zwolnienie klawisza "l"
keybd_event(VkKeyScan('a'),0,0,0);                 // Naciśnięcie klawisza "a"
keybd_event(VkKeyScan('a'),0,KEYEVENTF_KEYUP,0);   // Zwolnienie klawisza "a"
keybd_event(VkKeyScan('d'),0,0,0);                 // Naciśnięcie klawisza "d"
keybd_event(VkKeyScan('d'),0,KEYEVENTF_KEYUP,0);   // Zwolnienie klawisza "d"
keybd_event(VkKeyScan('e'),0,0,0);                 // Naciśnięcie klawisza "e"
keybd_event(VkKeyScan('e'),0,KEYEVENTF_KEYUP,0);   // Zwolnienie klawisza "e"
 

lankusiek

Użytkownik
Dołączył
Luty 9, 2009
Posty
28
I3L4D3 jesteś mistrzem!! oto mi właśnie chodziło.dałem sobie ten kodzik do timerka. działa to w windowsie np. jak otworze notatnik to mi pisze cały czas "a"
smile.gif
ale jak to się ma odnośnie do innych programów? np. jak wchodzę do gry to juz to nie działa:( . jak to skierować do danej gry?
 

I3L4D3

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 20, 2008
Posty
178
@lasek_99: postaraj się pisać jaśniej. próbujesz pomóc - a nie utrudnić komuś drogę...

@lankusiek: napewno działa... symuluje naciśnięcie klawisza (obojętnie od aplikacji).
 
Do góry Bottom