Jak sprawdzic kim jest nieznajomy ?

Marqes

Użytkownik
Dołączył
Marzec 1, 2011
Posty
3
Witam , na poczatek dodam , ze jestem zielony :]
A wiec ,sprawa ma sie tak. Ktos do mnie pisze na gg i grozi , ze dostane wpi...Watpie ,by to byla prawda ,bo czesto slysze o tego typu grozbach na FB,nk i gg. Dlatego pytam sie Was , jak moge sprawdzic kto do mnie pisze ?

Pozdrawiam
 

michal31337

Były Moderator
Dołączył
Październik 16, 2011
Posty
329
Nie możesz, chyba że sie poprujesz na psiarni.
Nawet jak jakoś uda ci sie zdobyc jego IP to i tak go nie zlokalizujesz.
 

hatece212

Użytkownik
Dołączył
Listopad 20, 2011
Posty
2
Marqes, jeśli ktoś Ci grozi to zgłoś sprawę na policje.
michal31337, zawsze jest szansa, że uda się kogoś zlokalizować po adresie IP.

Gdy dowiemy się jaki adres IP ma poszukiwana osoba, możemy zgłosić się do operatora sieci o udzielenie danych osobowych.
 

Marqes

Użytkownik
Dołączył
Marzec 1, 2011
Posty
3
A nie mozna napisac do napisac do supportu/Administracji GG,aby udzielili jakies informacje ? Podajac nr ,z ktorego do mnie pisano , mogliby chyba sprawdzic z jakiego IP sie logowal ostatnio itp. Nawet jesli ,to chyba jest cos takiego jak ochrona danych osobowych: /
 

michal31337

Były Moderator
Dołączył
Październik 16, 2011
Posty
329
michal31337, zawsze jest szansa, że uda się kogoś zlokalizować po adresie IP.

Po samym adresie IP? Osoba prywatna? Faktycznie, jest szansa :] Aż 0% :]

A nie mozna napisac do napisac do supportu/Administracji GG,aby udzielili jakies informacje ? Podajac nr ,z ktorego do mnie pisano , mogliby chyba sprawdzic z jakiego IP sie logowal ostatnio itp. Nawet jesli ,to chyba jest cos takiego jak ochrona danych osobowych: /

Si - ochrona danych osobowych. Wydaje mi sie ze tylko psiaki mogą coś w tej sprawie zrobić.
 
Ostatnia edycja:

Marqes

Użytkownik
Dołączył
Marzec 1, 2011
Posty
3
Ehh...Tak ,wiec nie dowiem sie kto to .Dziekuje wszystkim ,którzy odpowiedzieli w temacie :)
Pozdrawiam
 

Tadeusz Fantom

Użytkownik
Dołączył