Jak to zrobić?

Oorus

Użytkownik
Dołączył
Maj 18, 2007
Posty
218
Dobra nie będę sie zastanawiać jak to napisać żeby nie zabrzmiało lamersko... Mam pytanie dzięki jakiemu exploitowi (konkretnie) można wbić się do wiersza poleceń na kompie? Nie znam się na exploitach za bardzo więc proszę o pomoc... Jak nie chcecie pomóc to dajcie przynajmniej jakiś link do poradnika na temat exploitów po polsku. A jeżeli chodzi o tego kompa to jest to Win XP Prof Sp2 bez firewalla chyba nawet
smile.gif
Chcę udowodnić koledze że da się wbić na kompa znając tylko IP.... I teraz lamerski tekst: "tylko nie mam pojęcia jak" :pPP

P.S. Proszę nie zjeżdżajcie mnie... tylko pomóżcie... przecież ja też pomagam ludziom w potrzebie... i tym razem nie chcę się włamać dla zysku tylko dla pokazu... serio
smile.gif


P.S.2 Tępie tibia h4x0rÓw żeby nie było...
 

Oorus

Użytkownik
Dołączył
Maj 18, 2007
Posty
218
Heh ale ja nie znam angielskiego na tyle
<
tzn nie wiem który może mi do tego posłużyć
smile.gif
 

abramakabra

Były Moderator
Dołączył
Marzec 16, 2003
Posty
1191
Na win xp sp2 narazie chyba nie ma udostępnionego exploita (na tyle nowego żeby działał), musisz szukać na usługi, programy...
 

Oorus

Użytkownik
Dołączył
Maj 18, 2007
Posty
218
translate.pl? śmieszny chyba jesteś HeadShot
<


A na usługi lub programy to jakie są aktualne na przykład na outlooka, total commandera albo najlepiej na coś dzięki czemu wbije się do dysku
<


Co to jest Kaht?

[ Dodano: 18-06-2007, 22:34 ]
A i mam na kompie Metasploita 3
smile.gif
Tylko znaleźć te exploity to dla mnie problem :pPP
 

Oorus

Użytkownik
Dołączył
Maj 18, 2007
Posty
218
O dzięki
smile.gif
A czy dużo AV wykrywa ten atak? A działa na SP 2?

[ Dodano: 19-06-2007, 08:26 ]
Bo ogólnie potrzebuję czegoś na SP2
smile.gif
A mam jeszcze pytanko czy można zrobić coś żeby exploit przeszedł przez modem? Tzn na przykład mam sieć hamachi (żeby grać z kumplami w cs'a) i jak jestem z kimś połączony to exploit zadziała?
 

sebool12

Użytkownik
Dołączył