[java] dekompilacja i ponowna kompilacja

lolek51

Użytkownik
Dołączył
Listopad 1, 2008
Posty
8
Potrzebuje zmienić kod w pliku jar.
Więc wyciągam z niego klasę która mnie interesuje, decompiluje DJ Java Decompilerem, edytuje ją i próbuje ponownie skompilować. Jednak, kompilując tym plikiem javac.exe wyskakują błędy. I tak jest zawsze. Prawdopodobnie robie coś źle a ja nie wiem co. Może ktoś coś doradzi?
 

Legalnl

Użytkownik
Dołączył
Październik 8, 2008
Posty
828
nie znam się zabardzo na Javie, ale zadaj sobie pytanie czy zdekompilowany kod będzie taki sam jak orginalny kod zrodłowy?? bo mi sie wydaje ze nie a bardziej juz ze nie będzie on wyswietlony w poprawnej formie.
 

adikx

Użytkownik
Dołączył
Maj 21, 2007
Posty
415
Java nie tworzy pliku wykonywalnego więc dekompilacja wydaje się łatwiejsza niż w przypadku c czy pascala.
Kod:
http://na-jawie.blogspot.com/2008/06/dekompilacja-kodu-java-w-locie-i-w.html

Może to ci się przyda.
 

loganek

Były Moderator
Dołączył
Listopad 11, 2006
Posty
563
a może dasz kod? a może powiesz jakie błędy?
//tak btw. czemu nie ma osobnego działu dla Javy?
 

lolek51

Użytkownik
Dołączył
Listopad 1, 2008
Posty
8
Kod:

http://wklej.to/lZOJ


A błędy:

21keavd.jpg


Dodam że nawet jakbym nie zmieniał kodu to błędy i tak byłyby te same.
 

loganek

Były Moderator
Dołączył
Listopad 11, 2006
Posty
563
co to jest missing_block_label_333? bo nie wygląda na żadną stałą zdefiniowaną w bibliotece które dołączasz...
 

lolek51

Użytkownik
Dołączył
Listopad 1, 2008
Posty
8
co to jest missing_block_label_333? bo nie wygląda na żadną stałą zdefiniowaną w bibliotece które dołączasz...[/b]

A skąd ja to mam wiedzieć? Z jawą obcuje tyle co z językiem chińskim. Chciałem tylko wiedzieć czemu nie moge tego zdekompilowanego kodu skompilować. Wkońcu spolszczają jakieś gry czy programy java na komórke jakimiś sposobami (np. aplikacja bt info).
 

thc_flow

Zbanowany
Dołączył
Listopad 13, 2008
Posty
649