Witam, na poczatku napomkne, ze moje umiejetnosci programowania ograniczaja sie do teorii oraz pracy z prywatnymi serwerami World of Warcraft - i tez tylko przy interakcji gracza z otoczeniem i odwrotnie, wiec zupelnie nie mam pojecia jak moze wygladac konstrukcja i kod keylogger'a (w praktyce, teoretycznie raczej ogarniam) dlatego prosilbym o kilka przykladowych kodow, prostych, nie musza byc to niewiadomo jak rozbudowane keylogger'y.
Jesli ktos mialby takze chwile to przydalaby sie krotka lista modulow/bibliotek uzywanych najczesciej do pisania keylogger'ow
Ostatnia prozba jest chyba wyjasnienie sposobu podpinania sie pod pamiec i zczytywaia danych, teoretycznie (jak zwykle ;p) wiem na jakiej zasadzie to dziala, jest jednak pewna rzecz, ktora nie daje mi spokoju. Mianowicie, w jaki sposob zczytac dokladnie ta wartosc jakiej akurat szukam (skad moge sie dowiedziec, w ktorym dokladnie miejscu pamieci zapisuje sie dana wartosc - oczywiscie jest to wartosc zapisana przez inny program).
Z gory chcialbym podziekowac wszystkim za pomoc przy poszerzaniu mojej wiedzy
@Edit
Zapomnialbym, ze chodzilo mi o kody pisane w C++ lub Object Pascalu
Jesli ktos mialby takze chwile to przydalaby sie krotka lista modulow/bibliotek uzywanych najczesciej do pisania keylogger'ow
Ostatnia prozba jest chyba wyjasnienie sposobu podpinania sie pod pamiec i zczytywaia danych, teoretycznie (jak zwykle ;p) wiem na jakiej zasadzie to dziala, jest jednak pewna rzecz, ktora nie daje mi spokoju. Mianowicie, w jaki sposob zczytac dokladnie ta wartosc jakiej akurat szukam (skad moge sie dowiedziec, w ktorym dokladnie miejscu pamieci zapisuje sie dana wartosc - oczywiscie jest to wartosc zapisana przez inny program).
Z gory chcialbym podziekowac wszystkim za pomoc przy poszerzaniu mojej wiedzy
@Edit
Zapomnialbym, ze chodzilo mi o kody pisane w C++ lub Object Pascalu