kopia danych

Hannib4l

Użytkownik
Dołączył
Marzec 20, 2009
Posty
3
Witam, jestem zielony w sprawach programowania itp. więc zwracam się do was.

Chciałbym abyście zrobili mi taki mały program, który będzie robił kopie danych (paru folderów i ich zawartości) o określonej godzinie i zapisywał gdzieś w udzielnym folderze przeznaczonym do przechowywania.

Ważne abym mógł edytować ścieżki do plików (do tych które maja zostać skopiowane i do tych gdzie maja być zapisane), godziny o których ma być wykonana operacja.

Dodatkowe info:
*program będzie musiał działać najlepiej 24/7


Dzięki z góry
smile.gif


# Edit

Program proszę pisać pod Windows'a
 

KangurX

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 4, 2008
Posty
281
Ile dajesz za program, nic za darmo na swiecie nie ma
smile.gif


//Najlepiej jak sam bys sie jezyka nauczyl i napisal sam!
 

Hannib4l

Użytkownik
Dołączył
Marzec 20, 2009
Posty
3
Hmm nie musi być on zaawansowany, myślę że nawet można go napisać z rozszerzeniem .bat, więc pewnie taki programik jest niewiele wart, o ile nie powinien być darmowy
<


Co do nauki języków programowania nie mam czasu, bo niedługo matura
<
 

Legalnl

Użytkownik
Dołączył
Październik 8, 2008
Posty
828
na moje to kombinujesz z wirusikami
<
przyznaj sie
<
<
zawsze mzona uzyc programow do backup-a
<
 

grzonu

Były Moderator
Dołączył
Grudzień 26, 2006
Posty
1390
nawet jakby mi to mialo zajac 0,5 sec to bym tego nie zrobil dla ciebie przez twoje podejscie.
Przychodzisz i mowisz zebysmy ci cos napisali ot tak....myslisz ze nie mamy ciekawszysch zajec tylko pisanie programow "bo ktos na forum poprosil"??
ktos zaraz powie ze forum jest po to zeby pomagac to ja odpowiem odrazu ze moge pomoc napisac taki program albo pomoc znalesc w sieci gotowy program.
 

Hannib4l

Użytkownik
Dołączył
Marzec 20, 2009
Posty
3
Też racja :<
Wyszedłem do was z tym abyście mi go napisali, zamiast użyć słowa "proszę" i poprosić was o niego. No cóż mój błąd
<

Przepraszam
smile.gif