Lider

sinis

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 3, 2006
Posty
958
No więc wypadałoby mieć lidera, który każdego doprowadzi do porządku i takie tam
<
Ważne, żebyśmy się dobrze przy tym bawili.

Jako, że ja mam nikłe doświadczenie w pracy w grupie (zawsze kodziłem sam), raczej na lidera się nie nadaję. Byłby ktoś chętny na owe stanowisko? Jak wyglądają wasze doświadczenia?
 

maly3900

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 18, 2005
Posty
362
Kiedyś bawiłem się w 2 teamach (nic nie ogarneliśmy, więc...) . Jak raczej także nie mam doświadczenia w pracy grupowej, no, moze jakieś... bynajmniej na lidera się nie nadaje xD
 
K

Khalt

Gość
Uhm... moim zdaniem przydałaby się pełna lista członków team'u. Trudno wybrać leader'a nie wiedząc, kogo można wybrać ^^.
 

thc_flow

Zbanowany
Dołączył
Listopad 13, 2008
Posty
649
Mam dość spore doświadczenie w programowaniu, ale nie jako lider grupy, nigdy w grupie nie kodziłem. Poza tym nie mam na tyle wolnego czasu żeby zająć się czymś większym niż pisanie kodu.
 
K

Khalt

Gość
No dobra... wtedy jeszcze nie było xP.

Moim zdaniem powinniśmy to załatwić metodą głosowania ^^.
 

maly3900

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 18, 2005
Posty
362
W sumie, ta metoda jest dobra... gorzej jednak jak... - jak wypadnie na osobę która nie będzie chciała lidować. ;D
 

proxima

Były Moderator
Dołączył
Marzec 9, 2007
Posty
651
Sinis dasz sobie radę, spokojnie...
W końcu kiedyś musi być ten pierwszy raz. Potraktuj to jako wielkie wyzwanie i do dzieła
smile.gif
 

maly3900

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 18, 2005
Posty
362
Człowieku! Łap oddech . Będę z Tobą na liderstwie!
<
, będzie niezła jazda, przede wszystkim pozytywne i bardzo fajne wrażenia. Dobra zabawa górą!
<

Pokażemy że Polcay też potrafią, i to naprawde na plus! ;D . To już nie jest propozycja, to bardziej jak decyzja oznajmująca
<
 

sinis

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 3, 2006
Posty
958
Niech zatem słowo stanie się ciałem ;PP

PS. Ale jakby Wam coś nie odpowiadało to pisać ;P

// Edit