LiNdoW$ to cie oplaci ?

gnom

Użytkownik
Dołączył
Listopad 16, 2002
Posty
46
heh w temacie linux , unix i inne OS'y jestem konkkretnie zielony. planuje przy staly dostepie do netu (jakis miesiac czasu) postawic linuxa ale kolo xp na facie 32. czytalem poprzednie posty o dystrybucjach win i lin i najbardziej zainstereswoal mnie lindows ale nie wiem wogule czy to sie nadaje , ma interfejs graficzny ale nei weim czy ma to wysztko co ma linux a na tym mi najbardizej zalezy z tym zeby zmoe dystrybucja byla mzoe jakas uproszczona ejzeli owa jset . wiem ze trawja prace nad linuxpl wiemz e sa interfejsy graficzne. moze jakeis linki o linuxie dla lamerszczyzny na pewno mi sie przydadza
<
 
B

b4d4ss

Gość
po testach wielu okazuje sie ze lindows nie nadaje sie nawet na plaster do pupy ;]
 

zeusik_

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 27, 2002
Posty
586
Originally posted by b4d4ss
po testach wielu okazuje sie ze lindows nie nadaje sie nawet na plaster do pupy ;]

hahahaahahahahaha ale tekst
smile.gif
smile.gif


do autora : zainstaluj jakiegos linuxa na normalnych partycjach linuxowcyh, to nie jest trudne, a obsluga mandrake , red hata, nie jest trudna , a slackware - jak znasz angielski w miare dobrze - takze nie ...
 

a5a

Użytkownik
Dołączył
Marzec 1, 2002
Posty
579
Originally posted by gnom
heh w temacie linux , unix i inne OS'y jestem konkkretnie zielony. planuje przy staly dostepie do netu (jakis miesiac czasu) postawic linuxa ale kolo xp na facie 32. czytalem poprzednie posty o dystrybucjach win i lin i najbardziej zainstereswoal mnie lindows ale nie wiem wogule czy to sie nadaje , ma interfejs graficzny ale nei weim czy ma to wysztko co ma linux a na tym mi najbardizej zalezy z tym zeby zmoe dystrybucja byla mzoe jakas uproszczona ejzeli owa jset . wiem ze trawja prace nad linuxpl wiemz e sa interfejsy graficzne. moze jakeis linki o linuxie dla lamerszczyzny na pewno mi sie przydadza
<

Zapoznaj sie z tym artykulem http://www.chip.pl/arts/n/article_50561.html[/url]